Momentálne je topka "preferencia" pre električky na Púchovskej...
Pohnem sa z Komisárok a na pol ceste ku križovatke s Púchovskou skočí na stoj.
1:30 - 1:40 stojím 50m od zastáky...
Z Púchovskej samozrejme +2 minuty.
Pohnem sa z Komisárok a na pol ceste ku križovatke s Púchovskou skočí na stoj.
1:30 - 1:40 stojím 50m od zastáky...
Z Púchovskej samozrejme +2 minuty.
bobitwo
Áno, počet cyklistov nie je malý opticky, ale týka sa to len letných teplých mesiacoch. Jazdím celoročne na biku, aj do roboty. Využívam na to aj Dolnozemskú. V lete ti tam na sčítači v pekné dni svieti 2000-3000 prejazdov v oboch smeroch dohromady za 24 hodín a máš to obľúbenú cyklotrasu. November - február si do 400 prejazdov za 24 hodín, máš tam dni, keď nie si ani na 200 prejazdoch. Boli teraz teplé zimy a sú to hlavne športovci, čo trénujú. To isté budeš mať aj na Vajanského. Čo sú zatiaľ údaje, tak špička je smer Most SNP okolo 17tej, kde je 60-70 ľudí za hodinu, smer Šafko 65-80 ľudí za hodinu medzi 16-18. Inak sa hýbeš do 40 ľudí za hodinu v letných mesiacoch. Január - marec máš v špičke ledva 80 prejazdov dohromady v oboch smeroch, inak tam máš tak do 40 prejazdov za hodinu v oboch smeroch. To znamená, že napríklad v januári o medzi 7-8 ráno ti tade prejde 25-30 ľudí obojsmerne. V júli to bolo pod 80 ľudí za hodinu obojsmerne. Ja podporujem cyklodopravu, len otázkou je, že keď v najsilnejšie mesiace tam je intenzita ledva 80 ľudí za hodinu, či musia mať až takú preferenciu, aby to negatívne ovplyvňovalo električky na danom úseku.
Nič viac, nič menej.