Anketa: Sú podľa vás kĺbové električky K2S na linke 4 počas voľných dní ešte kapacitne dostatočné?

 4
Foto © Majo
áno (16 %)
nie (72 %)
neviem (12 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Už som to tu opakovane písal. Jediné rozumné využitie K2 by bola odpoludňajšia špička na e7, pokiaľ by táto jazdila po obede v intervale 5 min. Pre cestujúcich by to bolo oveľa lepšie ako dnes 10 min. s dvojičkami.
Reakcia na: mirec240 #3:
Mirec, nechcel som sa nevhodne vyjadriť, berte to, prosím, s rezervou, no mám bohaté skúsenosti s oblasťou Zátišia a dopravní dispečeri by vedeli rozprávať o tejto lokalite hodiny. Určite je na mieste, aby v tejto lokalite pôsobila električková doprava v rovnakej akosti, ako vo zvyšku mesta, no boli problémy s krytmi podvozkov Škodoviek v obratisku - už sa frézovalo. Ja pevne verím, že ak sa dočkáme rekonštrukcie aj tejto odbočky na ŽST Nové Mesto, ktorá sa mala realizovať s Vajnorskou, tak starým vozidlám odzvoní na Nové Mesto. Z hľadiska územného rozvoja evidujem určité zámery s výstavbou rezidenčných a administratívnych priestorov medzi poštou a Lakeside.
Reakcia na: Andrej #2:
Andrej, nehovorím, že žijeme v ideálnom svete, ale jednoducho netreba mať vyštudovanú jadrovú fyziku na to, aby sme vedeli jednoducho a rozumne vyriešiť problém. Za mňa K2S nechať doma cez víkend, na 4 dať všetko Škodovky, keďže ich máme dostatok a problém vyriešený. Vzhľadom na to, že všetky električkové linky sú vyťažené dostatočne a dvojlinkový variant sa zrušil, tak ich využitie a podstata v odľahčených linkách sa stratili. Častokrát sa mi rozum zastavuje, ako sa tu narába s vozidlami a prostriedkami na vozidlá, ako keby to bol nejaký amatér, čo začal hrať Monopoly s vozidlami.
Reakcia na: csepka_3 #1:
Tá posledná veta je napísaná štýlom, ako keby spoje na Stn. Nové Mesto využívali iba bezdomovci a nikto iný. Ja som sa tam už dlhú dobu so žiadnym bezdomovcom nestretol, spoje bývajú využívané nielen cestujúcimi z vlakov. Ale je pravda, že Zlaté piesky by si zaslúžili lepší interval cez víkend.
Reakcia na: csepka_3 #1:
Keby jazdila tá L2 s kačicami tak by furt bol problém s kapacitou zo ŽSTNM a tiež by sa tam nedostali vozičkári. Aby to fungovalo tak by sme tu museli mať wany.

Ja neviem aké je riešenie. Novostavby sa nedajú vyradiť a keďže nejaký génius ešte robil VP na niektorých starých vozoch ešte v 2022-23 tak aj tých sa tak rýchlo nezbavíme. Ešte na začiatku 2023 nejaké trdlo zrušilo VP spoje na linke 1 mimo sedla, aby sa K2S dorazili ešte pomalšie. Hlavne sa nemalo robiť toľko veľa tých modernizácii a namiesto novostavieb mali radšej spraviť wany.
Neviem, či v nejakej miere je táto anketa relevantná pre DPB alebo je to len obsah pre fanúšikov, ale som toho názoru, že K2S na víkendy dlhodobo nepostačujú na linke 4, resp. cestovanie nie je dvakrát pohodlné a obzvlášť v peknom počasí je tu naozaj plno, nehovoriac o kočíkoch. Naozaj sme na tom tak zle, že tu nevieme vypravovať 8 Škodoviek navyše? Naozaj musíme takto trápiť dôchodcov, vozíčkarov, rodiny s kočíkmi? Vychádzame z premisy, že cez týždeň sú štvorky na ŽST Nové Mesto staré, tak musia aj cez víkend? Vie mi tu niekto vysvetliť, prečo tieto haraburdy tlačíme na tie štvorky? Za mňa by bolo o mnoho vďačnejšie riešenie posielať všetky štvorky na Zlaté Piesky a na ŽST Nové Mesto ťahať doplnkovú linku 2 ako kedysi, kde K2S postačovali na zvoz ľudí bez domova medzi stanicami. Napokon, keď pri 61 máme účelovku č. 163, linka 2 by mohla plniť podobný účel pri linke 4. 🙂

Ďalšie ankety