V Petržalke fungujú celé roky frekventované križovatky bez CSS, takže táto cesta by nebola výnimkou. Toto je podľa mňa výhoda Petržalky, že napr. na Lúkach je minimum semaforov (v podstate všetky sú v okolí Tesca). Na 3-ramenných križovatkách na sídliskách podľa mňa ani tie semafory nie si nutné, obzvlášť keď v Petržalke je na veľa križovatkách samostatný odbočovací pruh.
Pokiaľ viem, všetky tri sú dôsledok toho, že výstavbou na mieste Matadorky a v Neste sa ráta so zhustením dopravy - a teda čo stačilo dodnes, o rok už nemusí.
Boli tam časté dopravné nehody. Semafór s Údenrníckou je vyvolaná investícia developera, ostatok asi inicitíva magistrátu, keďže cesta spadá im. Robili to už minulé leto. Je pravda, že odbočenia doprava sú riadené svetelne úplne zbytočne, keďže tam je aj dosť dlhý pripájací alebo vlastný pruh.
Prečo sa v poslednej dobe stavajú nové a nové semafory v Petržalke (križovatka Rusovská cesta x Kopčianska, Kopčianska x Röntgenová x Vilová, Kopčianska x Údernícka, Bratská x Kopčianska na nadjazde)? Stávali sa tam často dopravné nehody (s chodcami?), alebo aký je na to dôvod? Tie križovatky, ktoré som spomínal, sú buď 3-ramenné, alebo križujú iba obslužné ulice, takže tam by sa snáď zvládli vodiči riadiť len podľa DZ?