Anketa: Využili ste už pri cestovaní v nových autobusoch aktuálne informácie o možnostiach prestupu na ďalšie linky na jednotlivých zastávkach?

Novinky v informačnom systéme: v ľavej časti zobrazenie času do danej zastávky a relevantných liniek na prestúpenie, v pravej časti odchody liniek z nasledujúcej zastávky
Foto © imhd.sk, archív
áno, pravidelne (61 %)
áno, občas (20 %)
ešte nie (20 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
skusal som to vyuzit uz viackrat, ale je to absolutne nepouzitelne, lebo kym si vsimnem ze uz to tam nabehlo a stihnem najst v tom zozname linku na ktoru chcem prestupit tak uz je tam zas nejaky reklamny banner..., a kym to nabehne znova tak si to stihnem vyklikat na mobile...

a pritom je v tych otokaroch plno prazdnych vitrin, ktore bohate stacia na bannery, ktore sa menia raz za 3 mesiace...,
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Nie, volal som na infolinku a tam potvrdili že vozidlo vynechalo, lebo malo nehodu a že hradené nie je. Vedeli o tom určite dosť dlho.
Reakcia na: upravovač fotiek #1:
V tom prípade ale zrejme nastal problém až po Tvojom vystúpení z prvého vozidla
Využil. Ale linka na ktorú som prestupoval neprišla. Dokonca aj na elektronickej tabuli na zastávke bola zobrazená. Nakoniec som čakal 22 minút. Vypadol spoj, nebol hradený. Elektronické tabule o tom nevedeli.

Ďalšie ankety