Co ja viem, ja som kaput klimu nahlasoval iba raz, ale normalne som bol poslany na poruchu, dispecing ani vypravca to nijako nekomentovali.
Aj ked je pravda ze to bolo pred dvomi rokmi, ked sa este ziadna epidemia poruch nekonala, a mozno na trolejoch to beru inak.
Ja to neobhajujem, v tomto teple je voz bez klímy peklo aj pre cestujúcich a hlavne aj pre vodiča. Problém je však v tom, že veľa vodičov sa bojí ísť na poruchu "len" kvôli klíme. Stále sa to na výpravniach berie štýlom, že "šak čo si rozmaznaný, je to len klíma, voz je pojazdný".
Úprimná otázka: Je šanca, že si to tu prečíta niekto z DPB a podnik to začne riešiť z vlastnej iniciatívy alebo treba napísať oficiálnu sťažnosť? Či nepomôže ani to?
Problem pri trolejbusoch je, ze ta klima v podstate ide, ale pri teplotach ake boli aj dnes sa pocas dna jednoducho prehreje a vypne. Predpokladam, ze aj na tebou zmienovanych vozov zajtra bude opat fungovat, tak zhruba do obeda. Udajne to je sposobene slabym vykonom (plus klimakompresor na streche je napad na facku).
Nebuď zase naivný, aj letiskovým zhoralisom som už išiel viac ako raz od ich dodania tak že bola klíma vypnutá a ešte aj okná zamknuté.
Ale keď jazdia na jednej linke (ťažko sa mi píše, že s prižmúrením očí na dvoch keď aktuálne cez víkend už nejazdia vôbec odkedy sú sóla na L96) je šanca že nimi pôjde niekto kto by sa tu alebo inde posťažoval keď premávajú s vypnutou klímou je nižšia ako pri Otokaroch, ktoré jazdia na všetkých kĺbových linkách.
Už nehovoriac o tom, že aktuálne každý víkend jazdia len štyri z jedenástich a zvyšok stojí odstavený vo vozovni.