Momentálne je topka "preferencia" pre električky na Púchovskej...
Pohnem sa z Komisárok a na pol ceste ku križovatke s Púchovskou skočí na stoj.
1:30 - 1:40 stojím 50m od zastáky...
Z Púchovskej samozrejme +2 minuty.
Pohnem sa z Komisárok a na pol ceste ku križovatke s Púchovskou skočí na stoj.
1:30 - 1:40 stojím 50m od zastáky...
Z Púchovskej samozrejme +2 minuty.
bobitwo
Ja som len poukázal na to, že ak nám v čase cyklistickej špičky v najviac exponované dni v rámci 2-3 mesiacov obojsmerne prejde 150 cyklistov za hodinu, inak sme do 40 cyklistov za hodinu,tak je nutné dávať im dávať tak veľkú preferenciu? V 1, max 2 električkách určite v tých istých časoch bude sedieť viac ľudí ako tam prejde za 1 hodinu cyklistov. Ak nám električky napríklad v čase medzi 16-17 prepravia cez Starý most na Šafko a opačne čo ja viem 3000 ľudí (nemám dáta, len odhadujem, podľa počtu električiek a čo vidím ako sú plné), tak je ich spomaľovať kvôli 150 ľuďom niečo, čo chceme? Ale to máme len v rámci 2-3 mesiacov. Inak sme pod 80, či dokonca pod 40 cyklistami za hodinu vs 3000 ľudí v električke.