Mesto musí šetriť. Bratislava nie je Praha, ktorá si prevádzkuje šotoatrakciu známu ako linka 23. Zaujímalo by ma vyhodnotenie minuloročných jázd čo sa financií týka. Do akej miery si to na seba zarobilo (a či vôbec), a prosím pekne každú trakciu/linku zvlášť.
Andrej
Myslím si že problém u nás bol v tom že 1) ľudia nemali ešte čas si ja to zvyknúť (v lete 2017 existovala Pražská 23 len 3 mesiace, teraz už je zaužívaná), a 2) zvolené trasy neboli podľa mňa príliš vhodné. Záujemcovia o dopravu sú celkom niche market, keby tie linky mali aj napr nejakú trasu vhodnú pre turistov (napr z Hlavnej stanice na hrad a na nábrežie, prípadne z autobusovej stanice na hrad namiesto z Rajskej) tak by to viac ľudí využívalo. Hlavne tá električková linka mala trasu celkom o ničom, bola to pekná vyhliadková trasa ale pre bežnú premávku nepoužiteľná. A určite by mala byť súčasťou bežnej tarify.