Kĺbové autobusy s naftovým pohonom by mohli byť opäť od tradičného dodávateľa.
V Bratislave by mohli v budúcnosti jazdiť aj električky s dĺžkou 49 metrov.
Časť veľkokapacitných naftových autobusov by mohli v budúcnosti nahradiť kĺbové elektrobusy.
Na ešte nepostavenej trati Pribinova – Košická sa už objavila prvá električka.
Dopravný podnik hľadá poskytovateľa veľkých opráv pre električky Škoda 29T/30T ForCity Plus.
Dopravný podnik sa opäť pokúsi vybrať dodávateľa nových kĺbových autobusov.
Pre potrebu ďalších rekonštrukčných prác sa modernizácia vozovne Krasňany predĺži.
Dopravný podnik sa opakovane snaží predať nepotrebné, ale pojazdné autobusy.
Európsky šampionát vodičov električiek mal po prvý raz zastúpenie aj z Bratislavy.
Ústredné dielne dopravného podniku dokončili opravu súpravy T6A5 #7949+7950, ktorá bola na začiatku marca tohto roka poškodená nárazom do súpravy T3P #7781+7782 na zastávke Odborárska.
Prvý havarovaný trolejbus Škoda 27 TrA Solaris je už opravený.
V ďalších autobusoch Iveco Urbanway bude cestovanie o niečo komfortnejšie.
Vyše dvoch rokov rozbitá nízkopodlažná električka pôjde na opravu.
Na začiatku leta prinášame sumár vozidlových noviniek z jarných mesiacov.
Vozidlový park nízkopodlažných električiek by sa v budúcnosti mohol rozmnožiť o ďalších 40 vozidiel.
Opäť je tu príležitosť zaobstarať si vyslúžilé autobusy bratislavského dopravného podniku.
Dopravný podnik v priebehu mája dokončil opravy dvoch dlhodobo nepojazdných autobusov Mercedes-Benz CapaCity.
Príchodom poslednej z desiatich nových obojsmerných električiek Škoda 30T3 ForCity Plus sa dňa 21. mája 2024 po vyše dvoch mesiacoch zavŕšila ich dodávka do Bratislavy.
Sľubovaná vyššia prepravná kapacita na linke 71 naráža na „detské choroby“ najdlhších trolejbusov.
Do dvoch rokov sa počet nízkopodlažných klimatizovaných električiek zvýši na 100.