Bude chýbať možnosť prestupu na hrane z Dvorov a Starej Petržalky na trolejbusy a naopak, Lúky už teraz majú prestup z L93 na Hodžovom.
Podla tvojho návhu by mali Lúky L93 aj L94 k trolejbusom kým z okolia zastávok Einsteinova, Kremnická, a Záporožská by to bol prestup navyše na niečo čím sa dostanú k trolejbusom
Dobre tak prehodíme konečné L94 a L80, čiže Háje budú mať na trolejbusy prestup na Hodžovom tak ako doteraz z L83 a L84 (nezískajú nič), Lúky budú mať aj prestup na hrane (ale iba v čase špičiek a aj to len časť) čiže nezískajú vpodstate nič a Dvory a Stará Petržalka stratia to spojenia čo mali a budú prestupovať viac aby ostatné časti Petržalky nezískali nič.
Ako veľmi je ten prestup na trolejbusy teraz využívaný? Lebo cez víkend 80 odchádza z Kollárka do Petržalky tesne pred príchodom 42 a 47 a v opačnom smere sa tiež čaká minimálne 10 minút.
Na 94 by sa podľa mňa mala obnoviť celodenná premávka.
Na Zochovej zvyknú do 80 nastupovať ľudia, ktorí na Kollárovom nám. prestupujú na trolejbus, takže nejaký záujem o danú trasu je. Ak by sa 80 odklonila k Blumentálu, tak v smere do Petržalky by sa dal zriadiť prestup na hrane medzi 80 a trolejbusmi na Kollárovom nám. (D), kde v súčasnosti trolejbusy nezastavujú. V opačnom smere by to však nebolo možné. Najlepšie by bolo obnoviť celodennú premávku 94, alebo aspoň odkloniť 39 cez Blumentál obojsmerne, aby sa dalo mimo špičky dostať na Zochovu každých 10 minút a zároveň by sa nemuseli zvyšovať výkony.
Zabúdaš, že dnes Dvory nemajú priame spojenie s Blumentálom a prestupy bývajú celkom meh. Jednak nie sú koordinované, druhak smerom na Blumentál 31 a 39 chytajú náhodné meškania na nábreží, takže “<1 min.” trvá aj 5 minút, a opačným smerom majú namiesto dvoch liniek jednu.
Viko