Anketa: Privítali by ste obnovenie pôvodného rozsahu premávky na linkách, ktoré boli v minulom roku zredukované?

#1045 na výjazdovom spoji linky 94
Foto © Tragáčik
áno, zredukované spoje citeľne chýbajú (86 %)
nie, súčasný rozsah premávky je vyhovujúci (8 %)
neviem (6 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nehovoriac o tom, ako električky vo večerných hodinách po korone prešli z 7/8 na 10 minút... a už nikdy sa nevrátili do tohto stavu.
Reakcia na: triskaidekafobia #1:
Nepociťujem že by chýbali v týchto časoch ...
Ale zase lepší interval-viac ľudí
Reakcia na: Ma178rek #2:
Predlžovanie intervalu večer súviselo s tým, že počet ľudí v meste poklesol. A ten sa doteraz nevrátil na predkoronovú vyťaženosť.
Reakcia na: Solider #3:
Celkovo boli električky oslabené už dosť, v 2019 sme snívali pri súčasnom variante liniek nie o 4 minútovom ale 3 minútovom intervale už ...
Ta 94 by sa aj dala ozeliet v sedle. Nech si vymenia 80 a 94 konecne a je vyriesene.
Reakcia na: Petto #5:
Bude chýbať možnosť prestupu na hrane z Dvorov a Starej Petržalky na trolejbusy a naopak, Lúky už teraz majú prestup z L93 na Hodžovom.

Podla tvojho návhu by mali Lúky L93 aj L94 k trolejbusom kým z okolia zastávok Einsteinova, Kremnická, a Záporožská by to bol prestup navyše na niečo čím sa dostanú k trolejbusom

Reakcia na: Cancer #6:
A prečo zrovna Dvory a Stará Petržalka potrebujú prestup na hrane na trolejbusy, zatiaľ čo Hájom musí stačiť terajší stav?
Reakcia na: Viko #7:
Dobre tak prehodíme konečné L94 a L80, čiže Háje budú mať na trolejbusy prestup na Hodžovom tak ako doteraz z L83 a L84 (nezískajú nič), Lúky budú mať aj prestup na hrane (ale iba v čase špičiek a aj to len časť) čiže nezískajú vpodstate nič a Dvory a Stará Petržalka stratia to spojenia čo mali a budú prestupovať viac aby ostatné časti Petržalky nezískali nič.

A ľudia sa do MHD pohrnú ako nič, čo?
Reakcia na: Cancer #8:
Ako veľmi je ten prestup na trolejbusy teraz využívaný? Lebo cez víkend 80 odchádza z Kollárka do Petržalky tesne pred príchodom 42 a 47 a v opačnom smere sa tiež čaká minimálne 10 minút.

Na 94 by sa podľa mňa mala obnoviť celodenná premávka.
Reakcia na: TomJ #9:
Na Zochovej zvyknú do 80 nastupovať ľudia, ktorí na Kollárovom nám. prestupujú na trolejbus, takže nejaký záujem o danú trasu je. Ak by sa 80 odklonila k Blumentálu, tak v smere do Petržalky by sa dal zriadiť prestup na hrane medzi 80 a trolejbusmi na Kollárovom nám. (D), kde v súčasnosti trolejbusy nezastavujú. V opačnom smere by to však nebolo možné. Najlepšie by bolo obnoviť celodennú premávku 94, alebo aspoň odkloniť 39 cez Blumentál obojsmerne, aby sa dalo mimo špičky dostať na Zochovu každých 10 minút a zároveň by sa nemuseli zvyšovať výkony.
Reakcia na: Cancer #8:
Zabúdaš, že dnes Dvory nemajú priame spojenie s Blumentálom a prestupy bývajú celkom meh. Jednak nie sú koordinované, druhak smerom na Blumentál 31 a 39 chytajú náhodné meškania na nábreží, takže “<1 min.” trvá aj 5 minút, a opačným smerom majú namiesto dvoch liniek jednu.

Ďalšie ankety