Zrušenie linky X13 je obrovská škoda pre mnohých cestujúcich pracujúcich v centre (Námestie SNP, Dunajská, Grosslingová a okolie), ktorí nemajú možnosť využívať električky.
X13 bol výborný spoj. Navyše mnohí ho využívali na cestu z centra do Eurovei. Po prestavbe križovatky pred Starým mostom sa zo Štúrovej nedá odbočiť do ľava (osobné auta) do Eurovei, čiže ani žiadny autobus v budúcnosti tadiaľ nikdy nebude prechádzať. Veci, čo fungovali nefungujú. Dostať sa z/do centra na miesto, kde nechodia električky je problém. Nie všetci máme zástavky v blízkosti bydliska.
Pre mňa je to veľké sklamanie. Verím, že aj pre mnohých, ktorí sa chcú dostať z Hlavnej stanice do centra z pár minút. Cestujúci si za tie roky na X13 zvykli a všetkým, ktorí ju využívali bude chýbať. Od dnešného dňa musím chodiť do práce peši (20min), ale počasie nie je vždy vhodné na ranné a poobedňajšie, či večerné prechádzky. Niekedy fúka vietor, prší a je zima. Je namieste prehodnotiť zrušenie X13 a opäť obnoviť autobus na tej istej trase Hlavná stanica - Eurovea (Nove SND) natrvalo.
Príklady trás využivajúce X13:
1.Petržalka - Ovsište smer centrum: autobus 88, prestup na X13 (Twin city) výstup Námestie SNP. Cesta späť ta istá X13 - 88 (resp 50 a prestup na moste Apolo), prestup na ďalší autobus.
2. Panorama City smer centrum: nástup Nové SND na X13 výstup Námestie SNP = výborne priame spojenie. Cesta späť X13 z Námestie SNP na Twin City prestup 50/88 vystúp Panorama City
3. Kramáre Bárdošová smer centrum: trolejbus 206/212 prestup na SAV pokračovanie X13 výstup Námestie SNP. Cesta späť X13 z Námestie SNP na SAV potom prestup
Na záver, aké sú reakcie vodičov? Mali pocit, že autobus bol využívaný, len cestujúcimi z Hlavnej stanice?
X13 bol výborný spoj. Navyše mnohí ho využívali na cestu z centra do Eurovei. Po prestavbe križovatky pred Starým mostom sa zo Štúrovej nedá odbočiť do ľava (osobné auta) do Eurovei, čiže ani žiadny autobus v budúcnosti tadiaľ nikdy nebude prechádzať. Veci, čo fungovali nefungujú. Dostať sa z/do centra na miesto, kde nechodia električky je problém. Nie všetci máme zástavky v blízkosti bydliska.
Pre mňa je to veľké sklamanie. Verím, že aj pre mnohých, ktorí sa chcú dostať z Hlavnej stanice do centra z pár minút. Cestujúci si za tie roky na X13 zvykli a všetkým, ktorí ju využívali bude chýbať. Od dnešného dňa musím chodiť do práce peši (20min), ale počasie nie je vždy vhodné na ranné a poobedňajšie, či večerné prechádzky. Niekedy fúka vietor, prší a je zima. Je namieste prehodnotiť zrušenie X13 a opäť obnoviť autobus na tej istej trase Hlavná stanica - Eurovea (Nove SND) natrvalo.
Príklady trás využivajúce X13:
1.Petržalka - Ovsište smer centrum: autobus 88, prestup na X13 (Twin city) výstup Námestie SNP. Cesta späť ta istá X13 - 88 (resp 50 a prestup na moste Apolo), prestup na ďalší autobus.
2. Panorama City smer centrum: nástup Nové SND na X13 výstup Námestie SNP = výborne priame spojenie. Cesta späť X13 z Námestie SNP na Twin City prestup 50/88 vystúp Panorama City
3. Kramáre Bárdošová smer centrum: trolejbus 206/212 prestup na SAV pokračovanie X13 výstup Námestie SNP. Cesta späť X13 z Námestie SNP na SAV potom prestup
Na záver, aké sú reakcie vodičov? Mali pocit, že autobus bol využívaný, len cestujúcimi z Hlavnej stanice?
Ámos
X13 chodila narvana. Napriek tomu, ze sa na jednej strane tesim, ze mi smradobus nebude jazdit popod okna, zrusenie X13 je zda sa chyba.
Spajala take oblasti, ktore L1 ani ine linky nenahradia. A to hlavne CMO + SNP a okolie s ASMN a Wustenrot.