Zrušenie linky X13 je obrovská škoda pre mnohých cestujúcich pracujúcich v centre (Námestie SNP, Dunajská, Grosslingová a okolie), ktorí nemajú možnosť využívať električky.
X13 bol výborný spoj. Navyše mnohí ho využívali na cestu z centra do Eurovei. Po prestavbe križovatky pred Starým mostom sa zo Štúrovej nedá odbočiť do ľava (osobné auta) do Eurovei, čiže ani žiadny autobus v budúcnosti tadiaľ nikdy nebude prechádzať. Veci, čo fungovali nefungujú. Dostať sa z/do centra na miesto, kde nechodia električky je problém. Nie všetci máme zástavky v blízkosti bydliska.
Pre mňa je to veľké sklamanie. Verím, že aj pre mnohých, ktorí sa chcú dostať z Hlavnej stanice do centra z pár minút. Cestujúci si za tie roky na X13 zvykli a všetkým, ktorí ju využívali bude chýbať. Od dnešného dňa musím chodiť do práce peši (20min), ale počasie nie je vždy vhodné na ranné a poobedňajšie, či večerné prechádzky. Niekedy fúka vietor, prší a je zima. Je namieste prehodnotiť zrušenie X13 a opäť obnoviť autobus na tej istej trase Hlavná stanica - Eurovea (Nove SND) natrvalo.
Príklady trás využivajúce X13:
1.Petržalka - Ovsište smer centrum: autobus 88, prestup na X13 (Twin city) výstup Námestie SNP. Cesta späť ta istá X13 - 88 (resp 50 a prestup na moste Apolo), prestup na ďalší autobus.
2. Panorama City smer centrum: nástup Nové SND na X13 výstup Námestie SNP = výborne priame spojenie. Cesta späť X13 z Námestie SNP na Twin City prestup 50/88 vystúp Panorama City
3. Kramáre Bárdošová smer centrum: trolejbus 206/212 prestup na SAV pokračovanie X13 výstup Námestie SNP. Cesta späť X13 z Námestie SNP na SAV potom prestup
Na záver, aké sú reakcie vodičov? Mali pocit, že autobus bol využívaný, len cestujúcimi z Hlavnej stanice?
X13 bol výborný spoj. Navyše mnohí ho využívali na cestu z centra do Eurovei. Po prestavbe križovatky pred Starým mostom sa zo Štúrovej nedá odbočiť do ľava (osobné auta) do Eurovei, čiže ani žiadny autobus v budúcnosti tadiaľ nikdy nebude prechádzať. Veci, čo fungovali nefungujú. Dostať sa z/do centra na miesto, kde nechodia električky je problém. Nie všetci máme zástavky v blízkosti bydliska.
Pre mňa je to veľké sklamanie. Verím, že aj pre mnohých, ktorí sa chcú dostať z Hlavnej stanice do centra z pár minút. Cestujúci si za tie roky na X13 zvykli a všetkým, ktorí ju využívali bude chýbať. Od dnešného dňa musím chodiť do práce peši (20min), ale počasie nie je vždy vhodné na ranné a poobedňajšie, či večerné prechádzky. Niekedy fúka vietor, prší a je zima. Je namieste prehodnotiť zrušenie X13 a opäť obnoviť autobus na tej istej trase Hlavná stanica - Eurovea (Nove SND) natrvalo.
Príklady trás využivajúce X13:
1.Petržalka - Ovsište smer centrum: autobus 88, prestup na X13 (Twin city) výstup Námestie SNP. Cesta späť ta istá X13 - 88 (resp 50 a prestup na moste Apolo), prestup na ďalší autobus.
2. Panorama City smer centrum: nástup Nové SND na X13 výstup Námestie SNP = výborne priame spojenie. Cesta späť X13 z Námestie SNP na Twin City prestup 50/88 vystúp Panorama City
3. Kramáre Bárdošová smer centrum: trolejbus 206/212 prestup na SAV pokračovanie X13 výstup Námestie SNP. Cesta späť X13 z Námestie SNP na SAV potom prestup
Na záver, aké sú reakcie vodičov? Mali pocit, že autobus bol využívaný, len cestujúcimi z Hlavnej stanice?
Ámos
Zda sa, ze bola.