Anketa: Ktorým typom zo súčasných bratislavských kĺbových autobusov cestujete najradšej?

SOR NB 18 City (10 %)
Mercedes-Benz CapaCity (44 %)
Solaris Urbino 18 (15 %)
Otokar Kent C 18,75 (28 %)
neviem (3 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujímavá by bola aj anketa opačná, ktorým autobusom cestujete najmenej radi?
Reakcia na: jjjinro #1:
Nevyplyva to tak trochu aj z tejto ankety ? 😁
Viac ako typ autobusu, ktorý mi príde, hodnotím, či príde načas, či nie je narvatý, či je čistý. Voňavá čistá SORka idúca na čas, v ktorej sa nemusím tlačiť je lepšia ako špinavý smradľavý mercedes, ktorý mešká a musím sa v ňom tlačiť s bezďákmi.
Reakcia na: Petto #2:
To, že najmenej ľudí označilo niektorý autobus ako ich najobľúbenejší, automaticky nepredikuje, že je pre najviac ľudí najneobľúbenejší (keďže vyberáš iba jednu možnosť, neurčuješ poradie).
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
Najobľúbenejší nemusí znamenať najlepší. Toto je anketa o obľúbenosti, ako napr. parlamentné voľby. Čistá emócia.
Reakcia na: tbus #5:
Podľa akého kľúča sa má podľa teba vybrať najlepší autobus? Aj vodiči a dielenskí majú len subjektívne názory a typ vozu ktorý jednému človeku vyhovuje nemusí druhému vyhovovať.
Pôjdem proti prúdu, ale mne vyhovujú autobusy s veľkým počtom dverí, čiže za mňa Sorka. Jasné, je cítiť, že z hľadiska jazdných vlastností sú to rozpadávajúce sa šroty, ale tá výmena cestujúcich je bezkonkurenčná. Naozaj ma nebaví, keď mi príde CapaCity a z dverí sa vyvalia zadky cestujúcich, aby som zistil, že to len 6 ľudí stojí pri dverách a uličky autobusu sú prázdne. Človek sa medzi nimi preštrikuje, 20x povie "s dovolením" a potom, keď vystupuje, tak si dá repete, lebo zombíci stoja pri dverách bez úmyslu vystúpiť. Do Sorky človek vhopne a zároveň z nej ľahko vyskočí. V tomto je CapaCity úplne nahorší, pretože tie vzdialenosti medzi dverami sú fakt extrém (minimálne dve okenné polia) umocnený ešte tou divnou dispozíciou sedačiek vzadu, kde si človek pri vystupovaní pripadá, ako keď ide uprostred divadelného predstavenia na WC.
Reakcia na: Ike #7:
nuz, z hladiska vnutornej dispozicie a moznosti pohybu (ked si odmyslis schody) a statia v interieri boli asi najlepsie ik28x a karosy 7xx....
Reakcia na: si #8:
Objektívne ale treba dodať, že NP vozidlo sa dispozične na spôsob Ikarusu alebo Karosy spraviť nedá. Preto mi vyhovuje, ak je každý možný kus podlahy mimo blatníkov na státie a najlepšie aj s otvorom na vystúpenie.
Reakcia na: Ike #9:
Pre začiatok by stačilo, aby predná časť nemala usporiadanie 2+2. Nikto nepôjde stáť do uličiek, keď z nich už nevie potom vyjsť.
Reakcia na: Viko #10:
Keďže v prednej časti máme prednú nápravu s rejdovými kolesami a dnes väčšinou lichobežníkovým nezávislým zavesením kolies, lepšie ako 1,5 + 1,5 tam nespravíš a 1,5-sedačka je zasa plytvanie miestom.
Reakcia na: S499.1023 #11:
1,5-sedačka je práveže efektívne využitie priestoru. Plytvanie je jedna klasická sedačka s medzerou k oknu a/alebo podbehu.
Reakcia na: si #8:
Karosy 7xx? Ich vnútorná dispozícia vôbec nebola dobrá. Už samotné rozloženie a šírka dverí bola nelogická a interiér ešte horší. Pri sólo aj kĺbovom mestskom vyhotovení.
Reakcia na: S499.1023 #11:
Ked si tam sadne 150kilovy tak nie. Ak by bola 2 sedacky, tak to by bolo tiez plytvanie miestom, kedze vedla toho 150 kiloveho uz si tiez nikto nesadne.

Ďalšie ankety