Anketa: Nová parkovacia politika v Bratislave sa postupne rozširuje. Podarilo sa podľa vás mestu už zabezpečiť sľubované výrazné skvalitnenie MHD tak, aby bola atraktívnou alternatívou k autám?
Asi áno, ale to je normálne. Odlákať ľudí z pohodlnosti okrem vynútenia dokáže iba väčšia pohodlnosť ale tá sa nie vždy ľahko a lacno realizuje. Paríž sa pred krátkym časom pripojil k 250 mestám s rýchlostným limitom 30 km/h. Možno je to tiež vynútenie a reakcie tiež ne sú nadšené: https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/600157-pariz-sa-buri-obmedzenie-maximalky-na-30-km-h-vraj-sposobuje-chaos/
Ale to patrí práve k tým veciam, ktoré by sa inak ako vynútením nezmenili.
Lenže Paríž okrem 30 km/h paralelne vytvoril kopec nových cyklotrás - nestačí robiť represiu, musí to byť cukor a bič. Akurát v Bratislave ten cukor nejako nie a nie sa vyskytnúť (lepšie intervaly, viac alternatív atď sú stále len hudbou budúcnosti).
mesto sa za poslednych 30 rokov rozrastlo tak do plochy ako aj poctu obyvatelov, vies mi prosim ukazat aspon jeden z uplynulych rokov kedy bola nejak navysena objednavka dopravnych vykonov od mesta aby tuto zmenu pokryla ?
Áno, ale mnohí z tých, ktorí na výber majú, si môžu dovoliť zmenu. A to je často väčšina, lebo do lokalít, kde nie je spojenie, dochádza iba menšina ľudí. Inak by tam spojenie bolo zriadené.
Srandisti Zlepšenie dopravnej obsluhy takmer žiadne, klimatizáciu sa nenaučili používať ani v roku 2022... Nové vozidlá sú fajn, ale čo z toho keď jazdia tak ako jazdia?
Nie, v Bratislave to funguje tak že do rozvojovej lokality nezavedieme MHD a po roku vyhlásime že tam MHD netreba lebo všetci čo tam žijú majú autá. Problém vyriešený a nestojí nás to ani cent.
Hej, tak sa staci pozriet na to, ake nove spojenie sa v najblizsich rokoch planuje do noveho downtownu. Doslova ziadne. Elektricka na Pribinovej bude mozno v roku 2040, ak si svihnu. Dovtedy to bude mordor. Busy to vsetko nepoberu a tak budu zapchy a parkovat sa bude aj na stromoch.
Nedávala by zmysel nejaká linka v trase Rajská/Most SNP - Landererova - Prístavná - Nový Ružinov? Takáto linka by obslúžila práve tú časť downtownu, kam dnes premáva len 87.
S tým Novým Ružinovom to nie je tak, že sa čaká na vybudovanie trate a predĺženie L49 na Grófsku nivu a L66 by tým pádom mala ísť z Trhoviska cez Prievozskú do Nového Ružinova ?
lostrail