Anketa: Najkrajšou celovozidlovou reklamou za rok 2014 bola (1. kolo):

Výročie vstupu SR do EÚ (12 %)
Rexona (17 %)
TPD (4 %)
Míša (3 %)
Sony (5 %)
Aupark (4 %)
Aqualand Moravia (30 %)
Katy Perry (6 %)
Kylie Minogue (8 %)
Uniqa (3 %)
Lenovo (8 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chyba tam moznost "bez akejkolvek reklamy"...
Reakcia na: lostrail #1:
Bavíme sa o tom, ktorá REKLAMA bola najkrajšia, nie ktorý voz, ako taký bol najkrajší. To by už konečne mali všetci pochopiť.

Prípadne, ak vám VŠETKY reklamy pripadajú úplne rovnako škaredé, tak nehlasujte ani za jednu, ale takej možnosti moc neverím (neverím, že si niekto neni schopný vybrať ani jedného favorita, alebo aspoň jednu "najmenej škaredú" reklamu)

Ďalšie ankety