Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
Andrej
Nielen ze ich bolo viac, ale tu zase ide o princip ze historiu treba interpretovat z kazdeho uhla. 15 TrM boli od dodania poslednych 15 Tr v 1992 do dodania 21 Tr v 2004 jedine novinky v trolejbusovej doprave, aj po vyradeni museli zaskakovat za trolosory, a v septembri tu budu jazdit dlhsie nez 15 Tr. 6617 by bol podla mna najvhodnejsi vyber, lebo je v originalnom stave a reprezentuje dve serie tychto trolejbusov. 15 Tr na druhej strane je len dlhsia verzia 14 Tr, ktore boli typickejsie a su viac zazivane, a su tiez reprezentovane v zbierke historickych vozidiel. Pekne su to vozy a keby sme boli v Prahe alebo v Brne tak by som nic nehovoril, ale ak ma byt vyber medzi pojazdnou 15 Tr a 15 TrM, tak za mna na 100% 15 TrM.