Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Fleet number: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Type: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||||||
In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Out of service: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Withdrawn: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
Andrej
Nielen ze ich bolo viac, ale tu zase ide o princip ze historiu treba interpretovat z kazdeho uhla. 15 TrM boli od dodania poslednych 15 Tr v 1992 do dodania 21 Tr v 2004 jedine novinky v trolejbusovej doprave, aj po vyradeni museli zaskakovat za trolosory, a v septembri tu budu jazdit dlhsie nez 15 Tr. 6617 by bol podla mna najvhodnejsi vyber, lebo je v originalnom stave a reprezentuje dve serie tychto trolejbusov. 15 Tr na druhej strane je len dlhsia verzia 14 Tr, ktore boli typickejsie a su viac zazivane, a su tiez reprezentovane v zbierke historickych vozidiel. Pekne su to vozy a keby sme boli v Prahe alebo v Brne tak by som nic nehovoril, ale ak ma byt vyber medzi pojazdnou 15 Tr a 15 TrM, tak za mna na 100% 15 TrM.