Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Fleet number: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Type: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||||||
In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Out of service: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Withdrawn: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
upravovač fotiek
Jedno kolo by travalo odhadom 30 minút (víkendová chronometráž) vrátane času na obrat na Hlavnej sanici, kde by vozne a vodiči čerpali 15 minútovú prestávku po každom kole. Na linke by jazdili historické električky, pričom linka nemá slúžiť výlučne ako turistická atrakcia, bude plniť aj doplnkovú dopravnú funkciu.
Na linke by jazdili tri vozne zo štyroch:
T2R 225 v stave po GO v roku 1972 http://seznam-autobusu.cz/vuz/11215 (asi najdrahšia položka)
T3M 7610 stav z roku 1984
K2YU 7086 stav z roku 1983
T3SUCS 7819+7820 stav pri ukončení premávky (záloha pre prípad nepojazdnosti jedného z vyššie uvedených vozňov).
Nevylučujem ani občasné nasadenie najcennejších vozňov bez tarifného systému na vybrané odchody, ak bude pekné počasie a nejaký iný dôvod pre vypravenie napr. súpravy 18+135. V tom prípade by lístky "predával" sprievodca (zabezpečiť prenosný "mobilný" označovač lístkov).
Všetky vzone určené pre linku "H" budú vybavené tarifným systémom a označovačmi. Vozne linky "H" by sa mali počas pracovných dní prednostne využívať na komerčné účely. Prenájom zvyšných cenných klenotov v zbierke historických električiek by mal byť spoplatnený vyššou sumou oproti vozňom pre linku "H", aby sa obmedzilo ich opotrebovanie.