Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Fleet number: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Type: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||||||
In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Out of service: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Withdrawn: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depot: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
Andrej
Vyklopna plosina trva nejaky cas pouzit tiez, hlavne ked je rucne ovladana ako u nas. Vodic musi vystupit z kabiny, v spicke musi poziadat ludi aby sa pohli, potom tu plosinu musi vratit do zakladnej polohy a vratit sa do kabiny, a potom zase ked vozickar chce von z vozidla. Mozno to az tak dlho ako pri hydraulickej plosine netrva, ale nejaky cas urcite strati. Nastastie mame dostatocne dlhe vyrovnavacie casy na konecnej.