Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
si
co sa tyka docmarania/doskriabania skiel, tam bohuzial ina cesta ako take vozidlo vzdy operativne stiahnut z premavky a dat do poriadku nejestvuje... a tento problem si nemyslim ze postihuje nejak specialne len tie starsie vozidla....
K2(S) tu nemaju co hladat skor z kapacitnych dovodov (pokial do nich nedoplni nik viacclenne riadenie), kedze je pravidelnym problemom ze kam ich vypravovat....