Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
https://www.flickr.com/photos/busdudedotcom/13499915114
Originálne úzkorozchodné podvoky PCC je možné upraviť na metrový rozchod:
https://www.bus-planet.com/bus/pictures/Egypt/Egypt-rail/KR-0008.jpg
https://img-fotki.yandex.ru/get/28/132217191.35/0_165be5_e5f76180_orig
https://img-fotki.yandex.ru/get/16159/132217191.36/0_165bf3_1af8ba64_orig
O neičo menšia "vtákovina" (ale stále "Pražský" úlet) by bolo vyrobiť zo 7086 repliku K5AR:
https://transphoto.org/photo/14/64/88/1464881.jpg