Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
si
ved prave na to narazam, ze toto by z hladiska usporiadania interieru bol asi prakticky vyrazne horsi problem ako vyhodenie 1-2 sedaciek, jedneho okna a dorobenie nejakej "budy" pre klimu....
na strope su svietidla, vetraky, repraky, su tam pouchytavane madla; riesit tam nejaky celoplosny podhlad nevidim velmi realne a zas fukat chladny vzduch vo voze kdesi pri podlahe vzhladom na fyziku znacne znizuje efektivitu procesu (teplo prirodzene "ide" hore a chlad k zemi, preto sa kurenia obvykle umiestnuju pri podlahe a chladenia pod stropom)
mozno z hladiska "rozvodu" vzduchy by sa dal pouzit zas rezim hodit budu dostredu dlzky vozidla a pod stropom fukat zo strbin aj smer vpred aj smer vzad (ale od idealneho by to malo hodne daleko)