Čo sa s ňou plánuje, keď už nemá papiere?
Evidenčné číslo: | 7086 | ||||||||||||||||||||
Typ: | K2YU | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 172203 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1983 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | 30.6.2009 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 2009 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky (7/2009) zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky, keďže jeho technický preukaz dostala novostavba K2S #7134. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
upravovač fotiek
http://www.strassenbahn-online.de/Betriebshof/Tatra/T6C5/Strausberg/17.jpg
Toto veruže nie je opcia nielen pre podmienky Bratislavy, ale celkovo Európy. Nepoviem pre linky s intervalom 15 minút v špičke, alebo pre maličké "šotoprevádzky" kde 3 minúty hore-dolu nikoho netrápia, prípadne pre špeciálne "vozíčkarske" linky, ktoré majú vlastnú chronometráž. Je jasné, prečo sa to v Európe neujalo.
V Európe sa to masovo neujalo. Ostáva dodať "našťastie". Išlo sa cestou nízkopodlažnosti. Nízkopodlažnosť, byť iba čiastočná, bola už v 2. polovici 80. rokov k dispozícii. Áno, aj pre električky na metrovom rozchode (len nie od ČKD Tatra).
1988, rozchod 1000 mm:
http://homepagedesigner.telekom.de/imageprocessor/processor.cls/CMTOI/cm4all/com/widgets/PhotoToi/12/68/75/74/1436956d500/scale_1024_0%3Bdonotenlarge/1436956d500
Aj v severnej Amerike pochopili že hydraulické plošiny sú pomalé, drahé, vyžadujú údržbu a spomaľujú dopravu. Preto sa aj tam vydali cestou nízkopodlažnosti.