V Karlovej Vsi sa začalo s demontážou reťazovkového trolejového vedenia vybudovaného počas rekonštrukcie električkovej trate v roku 1992. Reťazovkové trolejové vedenie, používané aj na železnici a rýchlodráhach, bolo pri tejto rekonštrukcii vybudované v úseku Riviéra - Karlova Ves. Pri tomto type vedenia je nosné lano vedené súbežne nad trolejovým vodičom, ktorý je s nosným lanom spojený v pravidelných vzdialenostiach zvislými závesmi. Napriek tomu, že sa vedenie osvedčilo v intenzívnej premávke na Karloveskej radiále, nahradené bude obdobným vedením ako na zvyšku siete električkových tratí.
Nechápem tomuto kroku... ? ?
Nechápem tomuto kroku... ? ?
tomas1
ko kde, ale keby chodci počuli aj zvonenie tak by možno neprebehovali cez trať jak magori keď uvidia svoju električku (v Prahe tuším nedávno tak niekoho zabilo). ☠
____________________________
Re #50167 NN - K článku "MHD ide príkladom": Ďalšia bonusová úloha je pri automatoch na lístok, napr. na Šoltésovej som nedávno s automatom prehral, nedal mi ani lístok ani mi nevrátil mince ? . Článok dobrý, akurá trochu kydal na nové 5ržalské linkovanie.
Ja by som bol tiež rá keby tu niekto konečne detailne popísal tie chyby interiérun Ik435.