Reply on: m@rtin #50142:
Aby to nevyznelo negativisticky. Ja si Škodu Ostrov aj cez tieto "chyby" veľmi vážim a pri spomienke na 14/15Tr, či 21/22Tr len ťažko zatlačím slzu.V Bratislave je jeden problém. Dodávateľ sa vyberá na základe neviemčoho. Objednajú sa vozy na základe tiežneviemčoho. Ikarusy 435 majú dobrý základ, ale mohli vyzerať úplne inak. Normálne usporiadanie interiéru, dopyt, prevodovka VOITH a pod.
(Aspoň že tie kinderká su v default výbave relatívne inteligentne spravené a nechodia do BA nejaké potvory )
V DPB neexistuje unifikácia. Unifikáciu trakcií ja moc neuznávam, ale unifikácia jedného typu v rámci smradobusov. Ani tak ani tak nebude dobre. Vysvetlím:
Nejaký múdry ujo, prípadne celý kolektív osvietencov (v prípade mesta BA skôr zhasnutcov ) si vymyslí: "Hurá hop, kúpime duozvrátenosť na Dlhý diel". Kúpi sa duozvrátenosť, napr. Slinťák. Potom si opäť nejaký mestskí údi vymyslia: "Zhrdzavel nám csabaykolbász, už by sa patrilo kúpiť nejaký nový smradobus" a príde 50ks niečoho. ...atď...atď
Karosy, Tambusy, Ikarusy 4xx, Kinderká, Slinťáky... čo ešte
Prečo si nemôžme vybrať nejakého skutočne renomovaného európskeho výrobcu (či už to bude Karosa, MAN, Mercedes, VanHool, Volvo alebo neviemčoešte) a od toho _pravidelne_ kupovať vozy? Miesto toho sa tu furt vypráva do luftu, prípadne sa špekuluje nad plyňákmi a inými blbosťami.
Nech sa teda kupuje pre mňa za mňa aj Citybus (subjektívne pocity stranou), ale nech je to od jedného normálneho výrobcu a nech to chodí pravidelne. Nech sa DPB dohodne s výrobcom, v dnešnej dobe nie je problém spraviť voz presne tak, ako to prevádzkovateľ chce. PREBOHA, NECH TO TU UŽ KONEČNE FUNGUJE ASPOŇ TROCHU NORMÁLNE
...TAK, a pokazil som si pekný večer naparovaním sa nad MHD
yale
koľko času sa podľa vás dá preferenciou ušetriť na jednotlivých križovatkách na karloveskej radiále (až do Dúbravky)?