to all: som si všimol vaše komentáre k interiérom autobusom. V tomto sa vážne nevyznám, takže by som rád vedel čo považujete za dobrý interiér autobusu, resp. ako by mal taký interiér vyzerať, prípadne aj nejaký príklad...
Boli tu názory, že zlé interiéry majú napr. Citybus a Ik435..Prečo?
Podľa môjho názoru a skúsenosti najlepší interiér v BA majú TamBusy(kíbové), v krátkych sa vôbec nevozím a tak nemôžem hodnotiť..
Je tam dosť miesta okolo dverí, jednoduchší pohyb ľudí, menej "bariér" v podobe predelov medzi dverami a sedadlami.Takisto je tam málo sedadiel 2+2 na šírku..
Samozrejme pohodlnosť drevených sedačiek je už o niečom inom ?
Tak vopred ďakujem za vaše názory, možno sa opäť niečo zaujímavé dozviem ?
Boli tu názory, že zlé interiéry majú napr. Citybus a Ik435..Prečo?
Podľa môjho názoru a skúsenosti najlepší interiér v BA majú TamBusy(kíbové), v krátkych sa vôbec nevozím a tak nemôžem hodnotiť..
Je tam dosť miesta okolo dverí, jednoduchší pohyb ľudí, menej "bariér" v podobe predelov medzi dverami a sedadlami.Takisto je tam málo sedadiel 2+2 na šírku..
Samozrejme pohodlnosť drevených sedačiek je už o niečom inom ?
Tak vopred ďakujem za vaše názory, možno sa opäť niečo zaujímavé dozviem ?
tomas1
- ja som za tie výstražné svetlá - také aké sú na žel. priecestiach (neviem ako sa to odb(p)orne volá), ako sa tu už spomínalo. Ale ako poznám Siemens tak by to dopadlo tak ako som to videl v Krakove - tam sa tie svetlá rozblikajú dosť neskoro, normálny človek má problém prebehnúť a dôchodcu by elina zmietla keby sa spoliehal len na tú signalizáciu - takže nakoniec je to tam na hovno. ? Možno tiež siemens. (?)