V Karlovej Vsi sa začalo s demontážou reťazovkového trolejového vedenia vybudovaného počas rekonštrukcie električkovej trate v roku 1992. Reťazovkové trolejové vedenie, používané aj na železnici a rýchlodráhach, bolo pri tejto rekonštrukcii vybudované v úseku Riviéra - Karlova Ves. Pri tomto type vedenia je nosné lano vedené súbežne nad trolejovým vodičom, ktorý je s nosným lanom spojený v pravidelných vzdialenostiach zvislými závesmi. Napriek tomu, že sa vedenie osvedčilo v intenzívnej premávke na Karloveskej radiále, nahradené bude obdobným vedením ako na zvyšku siete električkových tratí.
Nechápem tomuto kroku... ? ?
Nechápem tomuto kroku... ? ?
NN
inak sa musim pripojit k tvojmu dojmu, ze Tambusy povazujem v BA za busy s najlepsie riesenym interierom, neviem preco ale je to jediny bus v BA z ktoreho mam dojem ze cestujem naozaj mestskou HROMADNOU dopravou, kde clovek citi v buse nejaky priestor a ze je to naozaj robene pre kvanta ludi, takyto dojem urcite nemam z IK435 ktory mi pride byt vnutri maly, nastupovanie a vystupovanie neviem zhodnotit, az tak casto sa nim nevozim (ako u IK435) a neskumam to, akurat aj vcera cestou na zastavkou moj pohlad spocinul na krizovatke stojacom tambuse kde som zvonka obdivoval ze tak nejak si predstavujem priestorovo bus MHD, domov som siel samozrejme IK435
inak:
S.A.O. Lučenec predstaví na veľtrhu v Nitre nový model autobusu
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2397203
http://romanmoravcik.blog.sme.sk/c/21506/MHD-ide-prikladom.html