Reakcia na: Marcelllooo #99352:
Ad Re #99263: Zákonná norma, ktorú si uviedol v #96650, hovorí o autorizovaných architektoch a autorizovaných STAVEBNÝCH inžinierov. Ja som sa pýtal a stále sa pýtam na autorizovaných DOPRAVNÝCH inžinierov. Takže sa pýtam znovu: Kto je to "AUTORIZOVANÝ dopravný inžinier"? AUTORIZOVANÝ kým a na čo? Na základe akého predpisu? (prosím číslo predpisu a paragraf).A ku konkrétnym odborníkom:
Dr. Ing. Schlosser, PhD. – máš na mysli Dr. Ing. Petra Schlossera, alebo Prof. Tibora Schlossera, PhD.?
#96511: ing. Dulla - ekonom stavieb
#98768: ing. Dulla ... spochybnil korektnost prave tohoto vykresu
Takže je ekonóm? Alebo architekt či stavebný inžinier, keď spochybňuje korektnosť výkresu?
Marcelllooo
Nezdielam tvoj nazor hyperbolizacie.
Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia.
Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n
Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.
Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.
Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.
Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.
Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.