Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #99255:
Ta nahradna lod medzi Vytonou a Podolskou vodarnou je pre mna uplne neznama vec. Kedy to bolo? Su k tomu aj nejake fotky?

(A co sa tyka lodi ako integrovanej dopravy, zabudol si na mesto, kde az na jednu autobusovu linku su vsetky linky lodne - Benatky 😃 )
Dnes ráno som pri zastávke električiek "Záhradnícka" videl na chodníku odparkovaný tmavozelený favorit s logom DPB. Čo to mohlo byť za vozidlo a prečo tam bolo? Žeby ZV dispečingu? ?
Reakcia na: Valec #99270:
Uz sa tesim ako pride a bude nam davat rozumy z Pariza... nakoniec bude najefektivnejsie postavit z Petrzalky na Nivy kratky usek TGV ?

Re #99268 S499.1023: aha, dakujem, neuvedomil som si ze oni sa potom rozdeluju ?
Reakcia na: S499.1023 #99267:
Nezmizol, len sa išiel pozrieť ako to funguje inde. Viď posledný riadok v #98992.
Reakcia na: ivanbuto #99265:
To bolo pocas nejakej vyluky, ked nemohli chodit normalne cez Svätoplukovu, ale chodli po Mileticovej. Smerom od Rajskej nebolproblem - isli od Niv rovno po prievozskej a zabocili na Mileticovu a odtial doprava na zahradnicku kde sa napojili na svoju trasu. Opacnym smerom (z Trnavky) sa vsak na krizovatke Zahradnicka Mileticova neda odbocit dolava na Mileticovu, kedze tadial nejde vedenie, ale vrchari pripojili manipulacnu stopu co vedie do prava (smerom k Trnavskemu) a tadial sa 205 tocila cez Jelacicovu a isla potom rovno po Mileticovej smerom k Prievozskej.
Reakcia na: Ike #99264:
Asi nemohli. Jednako tie motory asi v takejto zostave nenependlovali hore-dole ale pokračovali aj niekam inam, kde by Bh-čko bez hnacieho vozidla substrát veľmi nepotešilo, jednak na mnohých obskúrnych tratiach nie je dovolené elektrické vykurovanie súpravy.
Reakcia na: Martin Fundárek #99263:
Len ho nedráždi ? . Ja myslím, že už pochopil, že na tomto fóre nebude so svojími bezobsažnými kecmi takou hviezdou ako na schôdzi domovej samosprávy a tíško zmizol...
Reakcia na: ivanbuto #99265:
keď premávala cez Miletičovu. V smere na Prievozskú nie je zatrolejované odbočenie Záhradnícka - Miletičova, preto musela najprv doprava na Jelačičovu ökolo.
Reakcia na: enumaelish #99110:
Ako to tá 205 chodila cez Jelačičovu? Nejako nerozumiem.
Reakcia na: Martin Fundárek #99262:
naco tam potom boli motory? nemohli tam dat normalne Bh vozne?
Reakcia na: Solider #99133:
A ja zasa stále čakám na to, že odpovieš na otázku, kto, na čo a na základe akého predpisu autorizoval „autorizovaných dopravných inžinierov“, za ktorých vyhlasuješ svojich konzultantov. Lepšie povedané, čakám na to, že konečne priznáš, že pojem „autorizovaný dopravný inžinier“ si si vymyslel.
Reakcia na: Beus #99130:
Boli aj horšie súpravy. Napríklad na tratiach Štúrovo-Čata jazdila súprava 5x810+3x011 a vpredu to celé ťahala zamračená, lebo rozjazd 5 motorov sa už nedal dosť dobre koordinovať. Rovnaká súprava jazdila aj z Lučenca do Poltára, len neviem, čo to vpredu ťahalo.
Reakcia na: Ike #99062:
Štrbské Pleso už nie je časťou VT.
Reakcia na: Ike #99046:
Igorko je jednotková, osobáky ťahajú a budú ťahať (až na veky amen) nulkové. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99016:
„docasne riesenie elektrickou ... nebude riesi dopravne potreby uz za 10 rokov. Zaujimavem, ze to pripusta aj mesto...“
Kde konkrétne to mesto pripustilo?
Reakcia na: Marcelllooo #98711:
Čo je to tiažová linka? Prelož do odbornej terminológie, alebo vysvetli.
Ja si pod pojmom „tiažová linka“ viem predstaviť gravitačnú lanovku.
Reakcia na: Ámos #98396:
„Ale ved, co bude branit BID aby vybral ineho dopravcu“
Nedostatok dopravcov vybavených dostatočnou rezervou moderných vozňov a hnacích vozidiel na 25 kV 50 Hz.
Reakcia na: Emo #98330:
E-e. „S“ znamenalo vozidlo bez sprievodcu, t.j. že si musíš kúpiť lístok u vodiča.
Reakcia na: Ámos #98056:
Kriste Ježiši, čo je toto zasa za chujovina? Jeden chcel lanovku, druhý chce rýchloloď...
Poslancom odporúčam
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff6f5f02926292333ef392b2e212c23
ako cenný zdroj podnetných nápadov. Grr.
Ale inak bacha, sú prípady, že lodná doprava je súčasťou ID, alebo dokonca MHD. Okrem kômp v Prahe, o ktorých tu už bola reč, majú lodnú dopravu napríklad v Brne - loď na „Prígli“ síce nie je tarifne integrovaná, ale dopravu zabezpečuje DPMB. A v Prahe, keď bola výluka tunelu pod Vyšehradom, električky v smere od Braníka premávali len po Podolskú vodáreň (úsek bol bez napojenia na ostatnú sieť) a na Výtoň prepravovala ľudí náhradná lodná doprava.
Reakcia na: linda69 #98040:
Prečo by ľudia nechceli tunel? To len p. Slávik stavia otázku tak, že buď súčasná povrchová električka s úrovňovými kríženiami (a preto pomalá a nespoľahlivá), alebo moderný vlak v tuneli. Niet najmenšieho dôvodu, prečo by v tuneli nemohla premávať moderná a rýchla električka, v lepšom intervale ako vlak a lepšie obsluhujúca územie Bratislavy.
Ďalším bludom, ktorý pán Slávik hlása, je, že existuje nejaký NS MHD ako alternatíva k električke, alebo lepšie povedané, ako negácia električky. Ale NS je len pojem, napĺňa ho konkrétne použité riešenie. V niektorých mestách sú nosným systémom autobusy, inde trolejbusy, zasa inde električky, či metro. Nemožno teda hovoriť o „električkách, metre a NS MHD“, ale len a len o „NS MHD na báze ... (metra, električiek, autobusov)“.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.