A okrem toho Ti už bolo povedané v #96514 že električka je menšou bariérou (povedal by som, že takmer žiadnou) v porovnaní so štvorprúdovou cestou, s ktorou sa v Petržalke tiež počíta
2.) Ja si myslím, že k Chorvátskemu ramenu sa zmestí aj električka. ?
Marcelito, myslíš si, že keď mesto vynaloží prostriedky na trať čo i len na Bosákovu, že ju zruší? ? To len "niekto" hovorí a tak isto aj "niekto" hovorí, že to vôbec nie je isté. To by si mal ty, Marcelllitoo, ako rozhľadený a zainteresovaný ? človek vedieť.
Ty ? , veta mala znieť: "Bohužiaľ, súdruhovia zvolili inú dopravno-urbanistickú koncepciu, pretože súhruhovia nesprávne a škodlivo uvažovali o miliónovej Bratislave" TO je ten dôvod prečo sa začalo uvažovať o stavbe metra ? ? ? ? TO je to nešťastie, že električka vyzerá tak ako vyzerá, pretože pôvodone tu mali byť RÝCHLODRÁŽNE trate systému TRAM ☠
: "K tým slovenským mestám a obciam môžem otázku? Kde okrem Košíc a Bratislavy je elina ešte? Ak sa posnažím tak ešte by sa dala zarátať TEŽ a elina z Trenčianskych Teplíc do Trenčianskej Teplej."
Mestska zeleznicna je vhodne riesenie pre NIEKTORE casti mesta. URCITE nie Petrzalku. Ale mestsky vlak sa hodi napriklad do Devinskej Novej Vsi, odkial dokaze dopravit omnoho rychlejsie ako autobus (a mozno aj ako elektricka). Alebo tiez take Vychodne - tam sa pouzitie vlaku priam predurcuje.
Raca a Vajnory doplacaju na nie prave vhodne umiestnenu stanicu a pri juhuvychodnej (Vrakuna, Podunajske Biskupice) casti mesta som si nie celkom isty konkurencieschopnosti vlakovej dopravy z hladiska jazdnej doby. Odhliadnuc od uplne strasnej "stanice" Podunajske Biskupice.
Dalsia vec je ze musia premavat MODERNE, TICHE, CISTE vlaky, lebo pre vacsinu ludi je vyuzivat vlak na presun v ramci mesta tak povediac nezvyk a niecim ich presvedcit bude treba.
jj viem dokonca potom sla cez most spolocny s IAD a aj tie tam mali zuzeny profil na jedno auto a tak museli davat pozor aj na eliny aj na protiiduce auta... tusim tu bola fotka niekde...
Mestské vlakové linky môžu fungovať ale neni zas treba predceňovať ich a myslieť si, že môžu liečiť všetky choroby MHD. Bratislava je jednak malé mesto nato aby sa do kombinácie elina+tbus+bus ešte miešal aj S-Bahn ako konkurencia. Aj tak električka nebude alpha omega pre všetkých cestujúcich (Lamač,DNV,Vlčie hrdlo, Podunajské Biskupice,Trnávka)nakoľko po výstavbe električkovej trate do Petržky sa asi ďaľšia trať nebude stavať tak skoro a skôr bude dobrou návnadou pre voličov aby volili toho kto sľúbi hentú a onú trať. Ak by Petržka mala namiesto eliny dačo ako S-Bahn tak by to riešilo jedine spojenie k Nivám, Trnavskému mýtu (Filiálka), plus Pionierska., Predmestie, Rača... elina do Petržky by však postkytla veľa variacíí na prepojenie Petržky s ostatnými mestskými časťami...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike