Cely zvrhly napad s elektrickou je uplna ubohost a bohapuste planovanie niecoho, co absolutne nesplni ucel o ktorom sa hovori. Maximalne tak sa niekomu zvacsi bankove konto vdaka obrovskej mase neprehladnych investicii (= ved.. napokon ako pri kazdej stavbe v Bratislave... staci kuknut na magistrat na najvyssieho
intony
- je menšia bariérová prekážka vo voľnom pohybe ako bežná štvorprúdová cesta s ktorou sa v strede Petržalky počíta
- tichšia než klasický vlak a metro
- v mnohých mestách výrazný mestotvorný prvok
- akonáhle sa dostane do mesta, mohla by vojsť do podzemia a napojiť sa na trasu zakotvenú v ÚP
- odstavenie Starého mosta upokojí IAD na Šafárikovom námestí, zároveň sa rozšíri pešia zóna smerom Sad Janka Kráľa
- lacnejšie riešenie, napriek tomu, ani na to mesto Bratislava nemá dostatočný obnos financí
- sa môže vetviť na Hlavnú stanicu, do Rače, Karlovej Vsi, na Vajnorskú, podzemný koridor TEN-T nie
- odbremenila by aj 93, 59, 98, keďže linky sa budú vetviť.
Ako odbremení TEN-T linku 59 a 98, keďže trasa vedie na Trnavské mýto a nie na Hlavnú stanicu a NDS zakreslený v ÚP?