Reply on: Solider #96509:
mna na tom fascinuje spotreba 3l/100km o 5 rokov. To dnesne prditko s 5l/100km je len na rozbeh. Patrim do mensinovej skupiny cestujucich, ktori fandia hromadnej doprave nie podla jej aktualneho stavu, ale z principu. Ale ked pride o 5 rokov ekologicka hracka s 3l/100km, za 1700 EUR, tak asi neodolam (naivne predpokladajme, ze o rok mame EURo a platy o nieco nizsie ako vedla v Rakusku, kde je priemer cca 2500 EUR/mes).
intony
- je menšia bariérová prekážka vo voľnom pohybe ako bežná štvorprúdová cesta s ktorou sa v strede Petržalky počíta
- tichšia než klasický vlak a metro
- v mnohých mestách výrazný mestotvorný prvok
- akonáhle sa dostane do mesta, mohla by vojsť do podzemia a napojiť sa na trasu zakotvenú v ÚP
- odstavenie Starého mosta upokojí IAD na Šafárikovom námestí, zároveň sa rozšíri pešia zóna smerom Sad Janka Kráľa
- lacnejšie riešenie, napriek tomu, ani na to mesto Bratislava nemá dostatočný obnos financí
- sa môže vetviť na Hlavnú stanicu, do Rače, Karlovej Vsi, na Vajnorskú, podzemný koridor TEN-T nie
- odbremenila by aj 93, 59, 98, keďže linky sa budú vetviť.
Ako odbremení TEN-T linku 59 a 98, keďže trasa vedie na Trnavské mýto a nie na Hlavnú stanicu a NDS zakreslený v ÚP?