Pridávam sa. Som za to, aby sa trať cez Starý most nerealizovala, ako NS MHD v Petržlenke bude slúžiť železničná trať Janíkov dvor - Predmestie, zreogranizuje sa autobusová doprava v Petržalke a Petržalčanov, ktorý budú nadávať na prestupy NDS-BUS vešať rad za radom. ?
chces meno? byvaly namestnik primatora pre dopravu... ing. Kolada s projekcnou firmou a firmou na trolejove vedenia... a este par ludi s nadvazujucimi firmami...
verejne to pomenoval napriklad aj poslanec ms. zastupitelstva Petrzalka ing. Guttman (btw tiez dopravak) v Petrzalskych novinach.
"۰ nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou"
Ja si myslím, že ekonomicky je to opodstatnené, pretože je to určite lacnejšie než napr. metro. A dopravne tiež: okrem toho, že bude vyššia prepravná kapacita než v súčasnosti električka má aj porovnateľnú prepravnú rýchlosť ako metro (za predpokladu mimoúrovňových križovatiek, prípadne 100 % preferencie).
Tak, konečne je to jasné: Základná dogma všetkých tvojich príspevkov je: NECHCEM ELEKTRIČKU PRI SVOJOM DOME! Aj súčasný stav je pre Teba lepší, ako električka. Myslím si, že MHD nevyužívaš, ani v budúcnosti neplánuješ využívať. Je Ti JEDNO, ako by mal fungovať ten "duálny systém", hlavne, aby Ti výhľad z okna nešpatila škaredá električka. Tebe nezáleží na diskusii. Máš na to právo, ale mohol by si byť úprimnejší.
Ak je toto názor väčšiny petržalčanov, som za zachovanie súčasného stavu.
Cely zvrhly napad s elektrickou je uplna ubohost a bohapuste planovanie niecoho, co absolutne nesplni ucel o ktorom sa hovori. Maximalne tak sa niekomu zvacsi bankove konto vdaka obrovskej mase neprehladnych investicii (= ved.. napokon ako pri kazdej stavbe v Bratislave... staci kuknut na magistrat na najvyssieho
- realizacia cesty v tom useku v ktorom nie je ani dnes nie je ista a to ani forma jej prevedenia. Barierou su najme bezpecnostne a zvukovo izolacne prvky ako ploty, steny a pod.
- klasiky vlak v danom koridore ani premavat nebude. Plytky tunel je zaroven zvukovou izolaciou a barierou.
- mestotvorne prvky ponechavam, aj ked v inej podobe a forme. mestovornym vsak nie je radialna estakadova trat elektricky...
- upokojenie IAD na Safku vsak sposobi vacsie inetnzity na trase Novy Most, Einsteinova a paralelne smerom do sidliska aj Viedenska a most Apollo, ktore budu musiet absorbovat nielen cca 10000 aut co chodi po Starom moste, ale aj dopravu Vajanskeho - Dostojevskeho. Pesia zona smer na sad Janka Krala sa nezvacsi, lebo nema kam, su tu cesty, ktore zrusene nebudu.
- lacnejsie riesenie to nie je, len Petrzalska elektrickova radiala stoji vyse 8mld. v najlacnejsom variante. V pripade zdruzenej investicie so statom to vyjde o 2 az 5 mld. lacnejsie podla finalnej verzie.
- vetvenie na Hl.st, Karlovku atd je mozne aj tak - pomocou autobusov, ci trolejbusov, ktore ostanu zachovane. nevidim dovod, preco by malo byt absencia taketo vetvenia negativom NS MHD.
- neodbremenila by 93, 98 ani 59, kedze na Petrzalskej strane nejde v pesej dostupnosti do 10 min od ich sucasnej trasy. Elektricka nebude alternativou pre tieto linky a tieto bud budu musiet byt zachovane, alebo sa to bude riesit tak, ze v Petrzalke sa bude zbierat k elektricke a v meste sa to od elektricky distribuovat.
- Nie je ucelom NS MHD odbremenit 59. 98 z casti odbremeni, lebo pojde okolo Trnavskeho myta dalej, kde je cast destinacii 98.
Pri novom diele musím raziť tunely v celom meste, aby "nehyzdili" povrch, alebo ich ani nie je kde postaviť.
Pri súčasnom stave musím raziť tunely iba v centre mesta, mimo môžem riešiť prostredníctvom mimoúrovňových križovaní.
Mimoúrovňová križovatka stojí 100-500 miliónov.
Ak rátam, že kilometer koľajového razeného tunela by stál miliardu (v skutočnosti je to oveľa viac) kompletná sieť podzemného metra v Bratislave by bola 70-100 miliárd Sk.
Rád by som počul od všetkých ekonómov, dopravných inžinierov, enviromentalistov a teba počul, kedy bude Bratislava na to mať, keďže ste zásadne proti lacnejšiemu a flexibilnejšiemu NS MHD.
Hellou, nemate prosim niekto informacie z utrob 2.kolony v akom stave je oprava Bublifuku a ci este ho niekedy uvidime jazdit? Lebo sa zacinam o neho pomaly strachovat... ❤
Tvrdil si "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..." #95778)
Ja som ti to príspevkom #96301 vyvrátil, načo si ty reagoval, že "Lenze zmena trasy v centralnom komponente toho vela neriesi a je zmenou cisto formalne-matematickou, nie zmenou, ktora by prinasala kvalitu do dopravneho riesenia." #96336) A na úrovni "Ale my nelynčujeme černochov" diskutovať odmietam.
Netvrdil si, že si odborník na dopravu, ale že si odborník na siete #95594, #95623).
A musíš si uvedomiť, že tu nediskutuješ s poslancami, ktorí (česť výnimkám) vedia o doprave veľké guľové, ale s ľuďmi, ktorých neoblbneš nejakými odbornými výrazmi, ktoré si kdesi vyčítal a teraz sa nimi ohnáňaš, miestami úplne mylne.
Mimochodom, svojím prístupom v diskusii mi pripomínaš Aquilu. Tiež tvrdo obhajoval svoje postoje a odmietal uznať, že sa mýli. A zaujímavé je, že jeho nick a tvoje priezvisko sú oboje pomenovaním vtáčích druhov. Nie ste náhodou jedna a tá istá osoba?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
- realizacia cesty v tom useku v ktorom nie je ani dnes nie je ista a to ani forma jej prevedenia. Barierou su najme bezpecnostne a zvukovo izolacne prvky ako ploty, steny a pod.
- klasiky vlak v danom koridore ani premavat nebude. Plytky tunel je zaroven zvukovou izolaciou a barierou.
- mestotvorne prvky ponechavam, aj ked v inej podobe a forme. mestovornym vsak nie je radialna estakadova trat elektricky...
- upokojenie IAD na Safku vsak sposobi vacsie inetnzity na trase Novy Most, Einsteinova a paralelne smerom do sidliska aj Viedenska a most Apollo, ktore budu musiet absorbovat nielen cca 10000 aut co chodi po Starom moste, ale aj dopravu Vajanskeho - Dostojevskeho. Pesia zona smer na sad Janka Krala sa nezvacsi, lebo nema kam, su tu cesty, ktore zrusene nebudu.
- lacnejsie riesenie to nie je, len Petrzalska elektrickova radiala stoji vyse 8mld. v najlacnejsom variante. V pripade zdruzenej investicie so statom to vyjde o 2 az 5 mld. lacnejsie podla finalnej verzie.
- vetvenie na Hl.st, Karlovku atd je mozne aj tak - pomocou autobusov, ci trolejbusov, ktore ostanu zachovane. nevidim dovod, preco by malo byt absencia taketo vetvenia negativom NS MHD.
- neodbremenila by 93, 98 ani 59, kedze na Petrzalskej strane nejde v pesej dostupnosti do 10 min od ich sucasnej trasy. Elektricka nebude alternativou pre tieto linky a tieto bud budu musiet byt zachovane, alebo sa to bude riesit tak, ze v Petrzalke sa bude zbierat k elektricke a v meste sa to od elektricky distribuovat.
- Nie je ucelom NS MHD odbremenit 59. 98 z casti odbremeni, lebo pojde okolo Trnavskeho myta dalej, kde je cast destinacii 98.