Reakcia na: Marcelllooo #96519:
- Električku je možné na istých miestach rovnako prekryť.
- Viem.
- Kto hovorí o estakádnej trati? Povrchová a polozapustenú trať je možné postaviť esteticky (viď Barrandov, aj keď mne sa vôbec nepáči)
- Cieľom koľajového systému je dostať časť ľudí z IAD do MHD. IAD treba z centra mesta, ktorým Starý most bezpochyby je vytláčať, nie kvôli IAD budovať drahý tunel popod Dunaj.
- Petržlenkárom pribudnú viaceré priame spojenie kapacitnou dopravou.
- Zatiaľ čo majú peší na Starom moste iba úzku lávku, potom sa bude jednať o široký chodník s cyklotrasou.
- Lacnejšie riešenie to je, pretože odpadá nákladné budovanie tunela pod Dunajom mestom.
- Lacnejšie je to už len z toho dôvodu, že prímestské jednotky a metro je drahšie aj čo sa týka vozidiel i údržby.
- Ešte raz podotýkam, že sa získajú nové priame spojenia. V Dúbravke poberajú väčšiu časť cestujúcich električky alebo linky 34+83? Ten istý prípad.
- Odbremenila by sa 93, pretože aj ľudia zo stredovej línie Petržalky cestujú na stanicu. To isté platí o ostatných. Električka odbremení minimálne toľko ak nie viac ako "NDSTEN-T" v strede Petržlenky.
- Účelom NS MHD by malo byť odbremenenie celej MHD, vrátane spojenia na stanice.
drink