Reply on: Marcelllooo #99516:
„Je to mozne, ale v BA neaplikovane a bohuzial nateraz sa s aplikaciou ani neuvazuje. Co je na skodu.“Tomu nerozumiem. V Bratislave je to neaplikovateľné, ale je na škodu, že sa s aplikáciou ani neuvažuje? Prečo by malo byť na škodu, že sa neuvažuje o tom, čo je podľa teba nemožné?
Marcelllooo
Nezdielam tvoj nazor hyperbolizacie.
Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia.
Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n
Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.
Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.
Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.
Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.
Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.