Reply on: merice #98773:
Absolutne s tebou suhlasim. Myslim, ze mesto ma ovela vacsie dopravne problemy ako prepojenie Petrzalky. Niektore si spomenul. Riesenim Petrzalky trolejbusmi ostane viacej penazi aj povedzme na Ruzinov a Trnavku, ale aj na Dubravku a Lamac.Preco je prioritou Petrzalka a nie napriklad Trnavka je jednoduche: Okolo Chorvatskeho ramena je stavebna uzavera a uz je cely rad invesotorv, ktori sa sem chcu natlacit a mesto ich sem chce pretlacit za kazdu cenu. Mozu to urobit len tak, ze sem umiestnia NS MHD, pre ktory tu je tato stavebna uzavera. A kedze to chcu stihnut este toto volebne obdobie, ked su vo funkciach ti, co su, preto sa tlaci na elektricku, o ktorej sa tvrdi, ze je 1. etapou NS, aj ked to nie je pravda.
Marcelllooo
Uvedeny dokument, podla mojich informacii, nezohladnuje staticky posudok a potrebu zdvihnut gabarit o 4 metre vyssie. Odhliadnuc od tohoto (lebo udajne sa to da riesit zdvihnutim stredneho pola so zachovanim koncov mosta), ing. Dulla (ano, opieram sa o vyjadrenia odborneho timu - netvarim sa, ze som zjedol vsetku mudrost sveta) spochybnil korektnost prave tohoto vykresu, na ktory sa odvolavas, co este bude udajne overovane v projektovej dokumentacii.
Pripustme, ze som sa v tomto bode mylil (co zatial nie je preukazane - bude overene v projektovej dokumentacii), stale ostava problem s taktovanim krizovatky. A uz vobec to nema vplyv na nas navrh riesenia ako celok. Vyhrady sa tykaju ovela viacej veci a aj zavaznejsich.
Dovody mojej pritomnosti na tomto fore si v podstate spravne vyjadril: vystavenie mojho nazoru a navrhu riesenia oponenture a schopnost ustat to. Zatial podnet zasadnym sposobom spochybnujuci moj nazor nezaznel, aj ked priznavam, ze ty patris k tym serioznejsim a korektnejsim ucastnikom diskusie.