Reply on: Marcelllooo #98774:
Ak si pamatas, tak raz som pisal, ze este nemam vytvoreny názor na NS do Petržky. Tak pomaly si ho formujem. Ale platí len pre Petržku. Podla mna by sme sa mali vykašlať na kolajovú dopravu po Janíkov dvor. Mal by sa vybudovať iba TEN T variant popod dunaj a potom na Stanicu v Petržke. Myslím si, že nové autobusy a trebárs aj tie trolejbusy cez Apolo by to zvládli. Ak by boli krátke intervali, dobré linkovanie. Nepíšem to teraz z dôvodu že súhlasím alebo chápem všetkým tvojím argumentom, ale dá sa to aj ináč. Aj bus pruhy by mali nadalej pribudať. Na ľavom brehu Dunaja som sto% zástancom rozvoja pozemnej elekričky. Dovtedy, ak sa nenájde spôsob fianancovania jej spustenia pod zem. V Blave máme aj iné časti ako okres 5. Konečne idú opraviť ten odporný úsek Trnavské mýto - Jégeho. Aj ten kruhový objazd vo Vrakuni by bolo načase už začať robiť. Problémy s pozemkami sa ťahajú už dosť dlho. Chudáci tí čo prichádzajú od Mosta pri BA, šak oni majú hlavu v smútku z tejto križovatky.
Marcelllooo
Re #98760 intony: Razeny tunel musi byt len v CMO. Mimo CMO je mozny aj tunel hlbeny, resp. tunel plytky. A prave CMO razit v tunely je najvacsia cast raziacich prac, cca 75%.
Treba si uvedomit, ze vynutene investicie a prekladky ciest, infrastruktury a pripadne nahrady za vyvlastnenie by boli po celej dlzke radial. V konecnom dosledku sa to naakumuluje na uroven samostatneho NS MHD.
Re #98761 Solider: Vobec nemam problem to priznat, prave naopak. Optimalne by bolo povodne metro. To je momentalne nerealne. Tak presadzujeme variant, ktory k nemu konverguje.
Petrzalka bola dopravno-urbanisticky i kompozicne riesenia s metrom, nie pozemnou elektrickou.
Na to, ze si 14-rocny chalan si dovolujes trosku moc, ked hodnotis cloveka, ktory nieco preskakal takym sposobom, akym to robis. Ale na druhej strane, respektujem a vazim si tvoju zanietenost sotoustvom, ako si sam teraz povedal. Tato tvoja zaluba mi je sympaticka a v istej obmedzenej miere ju aj ja zdielam (sam sa rad prevazam MHD a pozorujem ich) hoci u mna to neprepuklo do takej velkej miery. Ale tvorba dopravno-urbanistickych rieseni je o niecom uplne inom - to je o suhre dopravneho riesenia, urbanistike uzemia, kompozicii urbanistickych celkov atd. A tam sa do uvahy beru mnohe dalsie aspekty.
Re #98762 intony: tunel -a L -i mn. -y m.
stavba pod povrchom (zeme) umožňujúca pokračovanie komunikácie: železničný tunel;
tunelový príd.: hut. tunelová pec majúca podobu tunela
Slovnik slovenskeho jazyka. Nedalo mi to a na vase upozornovanie som si to pozrel v slovniku, ako je to... Takze je to v tuneli...
Re #98764 hoppusmark01: To by bolo mozne, ale len za predpokladu, ze by sa zakopala aj CMO a by sa siet rozsirila aj do oblasti Niv, Prievozskej, Gagarinovej. Kedze sa to momentalne neplanuje, presadzujem riesenie, ktore najviac konverguje k NS MHD.