Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #99631:
ale pockaj, ozval by sa ti nejaky mariansky domovnik ze on nechce eliny ale plytky tunel ?
Reakcia na: Majo #99629:
? aj ten kľudne
Reakcia na: enumaelish #99626:
inak ked uz to ma byt plnohonotna BID, tak potom by DBP mal zacat poskytovat predplatne listky na pasmo 63 (ci ake to ma cislo)...

a k BID by ma zaujimalo, ci sa zosuladia nazvy zastavok, popripade zintegruju zastavky SAD a MHD.
Reakcia na: intony #99627:
Myslíš električkový záložák? ?
Reakcia na: Peon #99624:
Prečo by 37 mala byť v prac. dni vypravovaná inými vozidlami ako SORmi? Pokiaľ viem, v prac. dni by to malo ostať tak, ako je...
Reakcia na: enumaelish #99626:
už vrelo očakávam aj Mariansku 321-ku ?
Reakcia na: Marcelllooo #99618:
e #99618 Marcelllooo ... a nie len Paríž, ale aj Zurich a Amsterdam ?
Ad SEZÓNNE POSILNENIE DOPRAVY

1; "Na linkach 28 a 37 budu premavat
kapacitnejsie vozidla podla standardneho cestovneho poriadku"

Na 37-ku sa teda cez pracovné dni vrátia krátke plynové alebo naftové Karosy alebo Ikarusy 415 a cez víkend dokonca klbáky? A kam teda pôjdu tie hrbáče z 37-ky ❓

2; "linky 29
a 43 budu mat pre vikendy uvedeny specialny cestovny poriadok"

Keďže premávka týchto posilových spojov sa plánuje pár dní dopredu (ak si dobre pamätám), tak ak sa náhle napr. v sobotu zmení aktuálne počasie oproti predpovedi, budú tie spoje napriek tomu vypravené?
Reakcia na: Marcelllooo #99619:
divíš sa keď mi niekto furt leze na nervy?! Hlavne, že tvoje nápady sú ohromne vyrovnané. Až tak, že vyvádzajú všetkých z miery.
Reakcia na: merice #99605:
chceš povedať, že žiadna elina ani S-Bahn do Petržky teda? Cezpoľní jediné čo vedia je nadávať na Bratislavu, že ako sa sem na hovno cestuje a ako to všade dlho trvá ale prispieť nechcú ani za nič hajzli, lebo ich filozofia je taká, že prečo by mali platiť za MHD v BA keď tu nežijú. Často sem aj tak idú na víkend za zábavou.
Reakcia na: Marcelllooo #99618:
Odkedy je Viedeň a Paríž teoretické východisko odbornej literatúry??? Povedz jednu publikáciu/učebnicu, kde to tak je! Alebo Paríž považuješ za východisko Preto, lebo si sa odtiaľ vrátil? Mericeho názor je v rozpore s odbornými, akurát nie je v rozpore s Tvojim názorom. A každý, kto má iný názor, ako Ty, je kindermafia?
Reakcia na: Marcelllooo #99616:

Ad
"Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."

prosim este raz mi vysvetli... ta tvoja NDS bude v lepsej pesej dostupnosti ako elina? nechapem...

ucelove zavadzanie je to co tu predvadzas a sice hyperbolizujes vyhody vlaku pred nevyhodami, hoci ich ma viac a su podstatne a na eliny si vymyslal chyby, ktore tiez hyperbolizujes a pritom tieto chyby su narozdiel od nevyhod vlaku lahko eliminovatelne... toto je zavadzanie

tak kedy bude NDS/elina rentabilna? ked bude mat okruznu jazdu a tvar radiatoru a bude stat pred kazdou branou?
Reakcia na: enumaelish #99617:
Tvoja emocionalna nevyrovnanost mi je znama, ako aj tvoje dogmaticke adorovanie elektricky (nielen v tvojom pripade).
Reakcia na: Majo #99615:
To je nielen Vieden, to je aj Pariz a dalsie (zapadne) mesta. Je to aj teoreticke vychodisko odbornej literatury.

Mericeho nazor je mozno laicky, nie je vsak v rozpore s odbornymi nazormi. Je len iny, ako ma kindermafia.
Reakcia na: Marcelllooo #99587:
načo sa ešte aj tu o tom vyjadruješ? Aby ťa zas bolo vidno do prdele? ? určite vždy lepšia elina ako tvoje s-bahno ? už mi to žere nervy. Všecek hnoj v tých návrhoch sa kryje množstvom odborných výrazov a pod.
Reakcia na: patrik #99595:
Spominat ju budem, lebo mozem a mam na to mandat. Aj z R5.

Re #99596 810zssk: NS MHD ale hlavne riesi ine dopravne prudy.

Re #99597 810zssk: Som.

Re #99599 810zssk: blablablablabla. blabla.

Re #99600 Ondro: Myslim to vazne. Ale ak uz nieco riesit - tak nieco, co vyhladovo konverguje k NS MHD.

Re #99601 810zssk: Prepravou ludi?

Re #99602 Kami:
1. Coze? 20% je dostatocne mnozstvo? A 80% maju aj tak riesit autobusy? Naco je potom dobre taketo riesenie? Ako nahrada 95 to je trochu drahy luxus na nase pomery.

Elektricka nesplna kriteria na to, aby mohla byt NS MHD.

2. Tato trat je alternativnou tratou. P{roblem je, ze trat ZST - UNS - Letisko je koridor pre medzinarodne rychlovlaky. Tu nie je mozna prevadzka lokalnych vlakov.

3. Ecute et repete: Prave si si uvedomil, ze elina je zbytocna a doprava sa da riesit busmi/trolejbusmi.

P.S. Mas od nich mandat?
P.S.2. Ano budu. Nech sa riesi aj zvysok.

Re #99611 AAA: Samozrejme. Grafikon sa vsak nerobi len tak sam od seba, ale na zaklade istych dopravnych narokov, ktore su vyjadrene hadaj cim - dopravnou maticou. Dopravna matica a grafikon su v podstate rozne pohlady na to iste z roznych uhlov.

Re #99612 Ike: Ucelove zavadzanie. Je to podstatne menej.

Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene.
Reakcia na: merice #99605:
Niekto bol prvý raz v živote vo Viedni a už vynáša súdy? Ani viedenská doprava nie je ideálna, hoci oproti našej je neporovnateľne lepšia. To, že si sa viezol nejakým Talentom a bol si z tej jazdy uchvátený, Ťa ešte neoprávňuje prehlasovať, že je to dokonalé. Odporučil by som Ti robiť závery až keď kvôli doprave navštíviš viacero západoeurópskych miest a naštudovať si aj odbornú literatúru. lebo z Tvojho úsudku je viditeľné, že vo vedomostiach o doprave máš veľmi veľké medzery... A integrovaná doprava nie je žiaden zázrak, tak ako vo Viedni, funguje v každom poriadnom meste, napr. aj v Prahe, Brne... Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť (žiadne "a" v názve nie je) neprevádzkuje osobnú dopravu, pretože tak robiť nechce.
"A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka." - to len potvrdzuje neodbornosť Tvojho úsudku.
Reakcia na: Ike #99612:
20% je dost na to, aby sa na elektricke uzivil slusny interval. Inak pri 5 min pesej vzdialenosti a 5 min intervale subeznej autobusovej linky, uz sa mnohym oplati ist tu 1 zastavku busom (mam takmer 100% istotu, ze pri pesom presune ma nieco predbehne). Na dopravu k elektricke budu ludia, okrem pesobusu, vyuzivat tak linku 99, ako aj linky ktore jazdia aj cez Dunaj. Tie tiez sluzia aj na lokalnu obsluhu sidliska.
Reakcia na: merice #99610:
On sa ani nevykruca, on dotuje prímestskú autobusovú dopravu. Železničnú dopravu zas dotuje ako celok do roku 2009, či 2010 štát.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.