Reakcia na: Ike #99612:
20% je dost na to, aby sa na elektricke uzivil slusny interval. Inak pri 5 min pesej vzdialenosti a 5 min intervale subeznej autobusovej linky, uz sa mnohym oplati ist tu 1 zastavku busom (mam takmer 100% istotu, ze pri pesom presune ma nieco predbehne). Na dopravu k elektricke budu ludia, okrem pesobusu, vyuzivat tak linku 99, ako aj linky ktore jazdia aj cez Dunaj. Tie tiez sluzia aj na lokalnu obsluhu sidliska.
Kami
hehe, v #99570 som myslel 1+2+3 (ciel), alebo 2+3 (BID), v sucasnosti iba 3 (vlak ZST PE - UNS - BANM nie je velmi pouzitelny).
1. 20% je dost, ostatnych riesi podporna busova doprava (napr. L99). Elektricka PLNI funkciu NS a pre PE postacuje. Cize ziadam ju prave preto, ze vyborne obsluzi zakaznikov linky 95, plus pritiahne dalsich.
2. vzhladom na technicke problemy prepojenia elina/vlak je lepsie rozdelenie ine - cez tunel (smer Raca) a cez UNS a BA NM (DNV, Zahorie)
3. lenze to je aj sucasny stav. akurat Stary most nebude obsluhovat autobus, ale elina.
ad PS: ja zastupujem 1 vlastnika priamo. a ak berieme do uvahy tych 20%, tak nas je tu takych viac.
ad PS2: tie lokality budu nielen cielom, ale aj zdrojom ciest - do celej Bratislavy.