20% je dost... no v pesej dostupnosti je tam (vzhlladom na to ze zastavka nie je po celej dlzke trate) je minimalne 50%... 20% je cislo z hlavy, ktore moze povedat len niekto nekompetentny
To som si sice nebol na sto pro isty, ale diky. Myslel som si to. Ale mohla by sa predsa zapojit do programu regionalnej osobnej dopravy a zaclenit sa do BID. Ak bude raz dokonale fungovat samozrejme. Ale podla mna sa BA kraj nemoze vykrutit zo zodpovednosti za verejnu prepravu osob smer BA kraj - BA a opacne.
Neviete kedy začnú stavať resp. budovať tu S Bahn? Myslim to co ma ist okolo Martin. cintorina a smer PB ci Vrakuna. Napadlo ma to, lebo som bol v piatok vo Wien a vyskušal som si takmer všetky druhy dopravy a aj všetkych dopravcov. MHD vo Wien cez Wiener Linien, Vlako-električka Badner Bahn cez Wiener Lokalbahnen, S Bahn smer Leopoldsdorf cez OBB a Linku 265 smer Siebenhirten-Vosendorf cez Postbus. Je to dokonale. Viacej prepravcov na jednom uzemi. S celodennym listkom som sa mohol premavat po hranice Viedne. Mam pocit ze v Blave vsetko riesi iba DPB. Mame predsa zamer zveladiť BID ale ani o Bratislavskej regionalnej a kolajovej spol. som uz dlho nic nepočul. Sam DPB nič nevyrieši. A predsa do Blavy chodí plno cezpolných, tak by sa mali na NDS spolupodielať. Myslim BA kraj. A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka. ?
pokial nasa severna draha (ako som pocul) zvladala interval radovo v minutach (neviem ci si dobre pamatam 1 min.), tak na miestach subehu z hlavnych trati moze byt pekne rusno. Nadregionalne vlaky do IDS nepocitam, tie asi nebudu stat na kazdej zastavke v BA a nepojdu ani mne domov.
hehe, v #99570 som myslel 1+2+3 (ciel), alebo 2+3 (BID), v sucasnosti iba 3 (vlak ZST PE - UNS - BANM nie je velmi pouzitelny).
1. 20% je dost, ostatnych riesi podporna busova doprava (napr. L99). Elektricka PLNI funkciu NS a pre PE postacuje. Cize ziadam ju prave preto, ze vyborne obsluzi zakaznikov linky 95, plus pritiahne dalsich.
2. vzhladom na technicke problemy prepojenia elina/vlak je lepsie rozdelenie ine - cez tunel (smer Raca) a cez UNS a BA NM (DNV, Zahorie)
3. lenze to je aj sucasny stav. akurat Stary most nebude obsluhovat autobus, ale elina.
ad PS: ja zastupujem 1 vlastnika priamo. a ak berieme do uvahy tych 20%, tak nas je tu takych viac.
ad PS2: tie lokality budu nielen cielom, ale aj zdrojom ciest - do celej Bratislavy.
Nepresadzujete. Vy len presadzujete take riesenie ktorym sa chcete zbavit elektricky (fuj, zla, barierova, neesteticka, kolizna, zabijajuca psiky venciace sa na Fosterovej) ktora sa Vam (bez jedineho argumentu, ktory nebol vyvrateny FAKTAMI) nepaci.
"ved je v pesej dostupnosti len pre cca 20% ludi. Prave preto nemoze byt NS MHD." - prave si uspesne dokazal svoju NEKOMPETENCIU. NS MHD nemusi byt v dosahu vacsiny ludi, lebo ma riesit HLAVNE PREPRAVNE TAHY. Ludia mimo nich sa k nemu mozu dostat doplnkovou dopravou na baze inych systemov.
Spravna otazka. Pytam sa ju aj ja. Ja cely cas tvrdim, ze dopravu dostatocne obsluzi siet trolejbusov a busov.
Odpoved na otazku "preco?" som uz naznacil: Odstranenie stavebnej uzavery plus niektori mestski politici maju firmy na realizcaciu ciastkovych zakazok...
Re #99588 Valec: Ako studirovany jedinec urcite poznas statistiku a napriklad zakon velkych cisiel. Jedno ani druhe ti nepovie, ako sa zahcova konkretny jedinec (to nie je ani potrebne) ale povie ti, ako sa bude spravat cely system v globale a kolko ludi pojde v tej-ktorej relacii, povedzme s 5% odchylkou. Preto dopravne pruda su spolahlivym vyjadrenim dopravnych narokov. To by ale znalec dopravy mal vediet.
Spravne - riesi to dopravne potreby jednych aj druhych spominanych. Aj Petrzalcanov.
Re #99590 Ondro: To co tvrdim cely cas - trolejbusy.
Re #99591 drink: Jedno i druhe ide aj okolo Rovniankovej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink