Reakcia na: patrik #99580:
No a?Re #99585 intony: Ano. Ale bude riesit uplne ine dopravne relacie a suvislosti. To je rozdiel kvalitativny, nie len rozdiel zmeny polohy.
Re #99586 810zssk: Presadzujeme take riesenie.
Re #99588 Valec: Ako studirovany jedinec urcite poznas statistiku a napriklad zakon velkych cisiel. Jedno ani druhe ti nepovie, ako sa zahcova konkretny jedinec (to nie je ani potrebne) ale povie ti, ako sa bude spravat cely system v globale a kolko ludi pojde v tej-ktorej relacii, povedzme s 5% odchylkou. Preto dopravne pruda su spolahlivym vyjadrenim dopravnych narokov. To by ale znalec dopravy mal vediet.
Spravne - riesi to dopravne potreby jednych aj druhych spominanych. Aj Petrzalcanov.
Re #99590 Ondro: To co tvrdim cely cas - trolejbusy.
Re #99591 drink: Jedno i druhe ide aj okolo Rovniankovej.
Marcelllooo
V Parizi je NDS kombinacia podzemneho metra a podzemneho RER=expresneho osobaku. Trasa NS MHD je mierne posunuta v smere severojuznej rozvojovej osi BA s tym, ze sa to kompenzuje v zapadovychodnej trase.
NS MHD neriesi len relaciu Petrzalka - Nivy. Kazdopadne, bude to nosny dopravny prud. Predpoklada sa v objeme presahujucej 10 000 ludi denne.