Reply on: merice #99605:
Niekto bol prvý raz v živote vo Viedni a už vynáša súdy? Ani viedenská doprava nie je ideálna, hoci oproti našej je neporovnateľne lepšia. To, že si sa viezol nejakým Talentom a bol si z tej jazdy uchvátený, Ťa ešte neoprávňuje prehlasovať, že je to dokonalé. Odporučil by som Ti robiť závery až keď kvôli doprave navštíviš viacero západoeurópskych miest a naštudovať si aj odbornú literatúru. lebo z Tvojho úsudku je viditeľné, že vo vedomostiach o doprave máš veľmi veľké medzery... A integrovaná doprava nie je žiaden zázrak, tak ako vo Viedni, funguje v každom poriadnom meste, napr. aj v Prahe, Brne... Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť (žiadne "a" v názve nie je) neprevádzkuje osobnú dopravu, pretože tak robiť nechce."A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka." - to len potvrdzuje neodbornosť Tvojho úsudku.
Kami
hehe, v #99570 som myslel 1+2+3 (ciel), alebo 2+3 (BID), v sucasnosti iba 3 (vlak ZST PE - UNS - BANM nie je velmi pouzitelny).
1. 20% je dost, ostatnych riesi podporna busova doprava (napr. L99). Elektricka PLNI funkciu NS a pre PE postacuje. Cize ziadam ju prave preto, ze vyborne obsluzi zakaznikov linky 95, plus pritiahne dalsich.
2. vzhladom na technicke problemy prepojenia elina/vlak je lepsie rozdelenie ine - cez tunel (smer Raca) a cez UNS a BA NM (DNV, Zahorie)
3. lenze to je aj sucasny stav. akurat Stary most nebude obsluhovat autobus, ale elina.
ad PS: ja zastupujem 1 vlastnika priamo. a ak berieme do uvahy tych 20%, tak nas je tu takych viac.
ad PS2: tie lokality budu nielen cielom, ale aj zdrojom ciest - do celej Bratislavy.