1; "Na linkach 28 a 37 budu premavat
kapacitnejsie vozidla podla standardneho cestovneho poriadku"
Na 37-ku sa teda cez pracovné dni vrátia krátke plynové alebo naftové Karosy alebo Ikarusy 415 a cez víkend dokonca klbáky? A kam teda pôjdu tie hrbáče z 37-ky
2; "linky 29
a 43 budu mat pre vikendy uvedeny specialny cestovny poriadok"
Keďže premávka týchto posilových spojov sa plánuje pár dní dopredu (ak si dobre pamätám), tak ak sa náhle napr. v sobotu zmení aktuálne počasie oproti predpovedi, budú tie spoje napriek tomu vypravené?
chceš povedať, že žiadna elina ani S-Bahn do Petržky teda? Cezpoľní jediné čo vedia je nadávať na Bratislavu, že ako sa sem na hovno cestuje a ako to všade dlho trvá ale prispieť nechcú ani za nič hajzli, lebo ich filozofia je taká, že prečo by mali platiť za MHD v BA keď tu nežijú. Často sem aj tak idú na víkend za zábavou.
Odkedy je Viedeň a Paríž teoretické východisko odbornej literatúry??? Povedz jednu publikáciu/učebnicu, kde to tak je! Alebo Paríž považuješ za východisko Preto, lebo si sa odtiaľ vrátil? Mericeho názor je v rozpore s odbornými, akurát nie je v rozpore s Tvojim názorom. A každý, kto má iný názor, ako Ty, je kindermafia?
Ad
"Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."
prosim este raz mi vysvetli... ta tvoja NDS bude v lepsej pesej dostupnosti ako elina? nechapem...
ucelove zavadzanie je to co tu predvadzas a sice hyperbolizujes vyhody vlaku pred nevyhodami, hoci ich ma viac a su podstatne a na eliny si vymyslal chyby, ktore tiez hyperbolizujes a pritom tieto chyby su narozdiel od nevyhod vlaku lahko eliminovatelne... toto je zavadzanie
tak kedy bude NDS/elina rentabilna? ked bude mat okruznu jazdu a tvar radiatoru a bude stat pred kazdou branou?
načo sa ešte aj tu o tom vyjadruješ? Aby ťa zas bolo vidno do prdele? ? určite vždy lepšia elina ako tvoje s-bahno ? už mi to žere nervy. Všecek hnoj v tých návrhoch sa kryje množstvom odborných výrazov a pod.
Re #99602 Kami:
1. Coze? 20% je dostatocne mnozstvo? A 80% maju aj tak riesit autobusy? Naco je potom dobre taketo riesenie? Ako nahrada 95 to je trochu drahy luxus na nase pomery.
Elektricka nesplna kriteria na to, aby mohla byt NS MHD.
2. Tato trat je alternativnou tratou. P{roblem je, ze trat ZST - UNS - Letisko je koridor pre medzinarodne rychlovlaky. Tu nie je mozna prevadzka lokalnych vlakov.
3. Ecute et repete: Prave si si uvedomil, ze elina je zbytocna a doprava sa da riesit busmi/trolejbusmi.
P.S. Mas od nich mandat?
P.S.2. Ano budu. Nech sa riesi aj zvysok.
Re #99611 AAA: Samozrejme. Grafikon sa vsak nerobi len tak sam od seba, ale na zaklade istych dopravnych narokov, ktore su vyjadrene hadaj cim - dopravnou maticou. Dopravna matica a grafikon su v podstate rozne pohlady na to iste z roznych uhlov.
Re #99612 Ike: Ucelove zavadzanie. Je to podstatne menej.
Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene.
Niekto bol prvý raz v živote vo Viedni a už vynáša súdy? Ani viedenská doprava nie je ideálna, hoci oproti našej je neporovnateľne lepšia. To, že si sa viezol nejakým Talentom a bol si z tej jazdy uchvátený, Ťa ešte neoprávňuje prehlasovať, že je to dokonalé. Odporučil by som Ti robiť závery až keď kvôli doprave navštíviš viacero západoeurópskych miest a naštudovať si aj odbornú literatúru. lebo z Tvojho úsudku je viditeľné, že vo vedomostiach o doprave máš veľmi veľké medzery... A integrovaná doprava nie je žiaden zázrak, tak ako vo Viedni, funguje v každom poriadnom meste, napr. aj v Prahe, Brne... Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť (žiadne "a" v názve nie je) neprevádzkuje osobnú dopravu, pretože tak robiť nechce.
"A opakujem som zastancom rozvoja električky iba na lavom brehu rieky. V Petrzke stacia trolejbusy, autobusy a Ten T popod Dunaj na ŽST Petržka." - to len potvrdzuje neodbornosť Tvojho úsudku.
20% je dost na to, aby sa na elektricke uzivil slusny interval. Inak pri 5 min pesej vzdialenosti a 5 min intervale subeznej autobusovej linky, uz sa mnohym oplati ist tu 1 zastavku busom (mam takmer 100% istotu, ze pri pesom presune ma nieco predbehne). Na dopravu k elektricke budu ludia, okrem pesobusu, vyuzivat tak linku 99, ako aj linky ktore jazdia aj cez Dunaj. Tie tiez sluzia aj na lokalnu obsluhu sidliska.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Ad
"Re #99614 Kami: 20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."
prosim este raz mi vysvetli... ta tvoja NDS bude v lepsej pesej dostupnosti ako elina? nechapem...
ucelove zavadzanie je to co tu predvadzas a sice hyperbolizujes vyhody vlaku pred nevyhodami, hoci ich ma viac a su podstatne a na eliny si vymyslal chyby, ktore tiez hyperbolizujes a pritom tieto chyby su narozdiel od nevyhod vlaku lahko eliminovatelne... toto je zavadzanie
tak kedy bude NDS/elina rentabilna? ked bude mat okruznu jazdu a tvar radiatoru a bude stat pred kazdou branou?