Pravidelne v utorky chodim spojom o 15.20 zo ZST Vinohrady a vzdy sa to tak robi. Hore sa stoji kvoli vyhybke, preco sa nestoji dole neviem, ale logicky by sa tam stat malo.
Ad Re #99385 Emo: Nejaké business centrum v betónových kockách so sadrokartónovým obkladom NIKDY nebude lepšou adresou, ako centrum mesta. A keďže cenu určuje ponuka a dopyt, tak keď sa všetky firmy pohrnú na Nivy, tak tam logicky budú aj najdrahšie office (slovensky kancelárske) priestory bez ohľadu na to, čo hovorí tvoje pozorovanie na realitnom trhu (slovensky trhu s nehnuteľnosťami).
Ad Re #99383 VLK: Teraz si práve sám dokázal, že žiadny hyperľahký nadvlak nikdy nemôže byť NOSNÝM dopravným systémom v Bratislave, keďže NIKDY nebude riešiť dopravu v globále. Parciálna časť prepráv na celkovom dopravnom trhu v Bratislave, spočívajúca v prevoze malej časti obyvateľov Petržalkovíc na Nivy, sa nemôže nazývať riešením dopravy v globále.
Ad Re #99394 Ike: "DPB nebude prepravcom pomocou lahkeho vlaku. Tuto dopravnu obskluhu by realizovali ZSSK, pripadne BID ako integracna spolocnost. Ja v tom problem nevidim."
Ako samozvaný odborník by si si konečne mal urobiť poriadok v základných pojmoch a nepliesť si ich s dojmami.
Dopravný podnik ani ZSSK nie sú a ani nikdy nebudú prepravcami, pretože sú dopravcami.
Dopravcom ľahkého vlaku (definícia???) môže byť Zločinecká spoločnosť ale rozhodne nie BID. Čiste integračná spoločnosť nemôže byť dopravcom, nemá licencie. Ani na prevádzkovanie dráhy, ani na prevádzkovanie dráhovej dopravy.
Samozvaný dopravný odborník v rozčúlení dokazuje stále jasnejšie a jasnejšie, že o dopravu ledva zavadil a chce tu strúhať formu.
Ad Re #99383 VLK: Keď chce nosný dopravný systém v Bratislave, ktroým je a bude električka, prestať ignorovať 150-tisícovú Petržlenovku, objaví sa istý domovník z Fosterovej a začne ryčať, že električku nechce.
Ostatne, nieto divu, aj v Prahe sa v združení "Chceme metro, nechceme rychlodráhu" zhromaždili dve skupiny ľudí: egoisti a debili.
Poprosím administrátorov tejto stránky, aby túto vetu zapísali do siene slávy:
"DPB nebude prepravcom pomocou lahkeho vlaku. Tuto dopravnu obskluhu by realizovali ZSSK, pripadne BID ako integracna spolocnost. Ja v tom problem nevidim."
Ad Re #99382 intony: Tak ako električka neobsluhuje celé mesto, ikdy nebude plošne obsluhovať celé mesto ani ten tvoj vysnívaný, hypotetický. ľahký nadvlak v plytkom tunelY. A električka má rozhodne väčšie možnosti a perspektívu byť nosným dopravným systémom v Bratislůave. Vlak na to nemá a nikdy nebude mať. Vedenie železničnej trate v plytkom tunelY v trase súčasných a budúcich električkových radiál NEMÁ ekonomické ani dopravné opodstatnenie.
urobil som pokus o komunikáciu s Tebou. Nedá sa. Ty mi len povedz načo ty žiješ. Toto mi ty len povedz.
V prvých dvoch odstavcoch diskusia skončila, tam si naschvál nezobudený, nechceš vidieť, vnímať ani počúvať. Spáchaj samovraždu. ☺
Máš jediné šťastie, že si si vytvoril samostatné pomenovanie. Tvoja urbanistika je možno o tom aby sa určovali, stanovovali a riadili smery rozvoja a aby sa podľa toho ostatní chovali. Pretože sa tento žvást nápadne chce podobať urbanizmu odpovedám, že to je tvoj chumajský výmysel.
Ty si zlyhanie. Možno máš utvorený názor na problematiku územného plánovania, beriem, ale nemáš ani potuchy o rozmere veci. V čom je to územné plánovanie také spásonosné, ha ?
Ty si systémová chyba.
1. Z ohrozeného vozidla sa jednoduchšie uniká a prevádzajú záchranné práce
a) v tunelY, ktorého únikové východy ústia v suteréne Rovniankovej 14
b) mimo tunela, na otvorenom priestranstve
2. nástupištia umiestnené v plytkom tuneli sú dostupné
a) priamo z ulice bez prekonávania výškového rozdielu
b) eskalátormi, nájazdovými rampami, schodmi
3. pobyt v podzemí je na základe odborných štúdií vhodný
a) pre ľudí, pokiaľ možno čo najčastejšie, niekoľkokrát denne
b) pre krtkov, potkany, dážďovky a domovníkov
4. priame prepojenie električky na zvyšok trate spôsobí
a) nutnosť prestupu, lebo Ty budeš neschvál prestupovať
b) optimálne prepojenie Rače a Vajnor, slušné priame prepojenie Dúbravky a Ružinova
5. Považujem za vhodnejšie, že sa koľajovou dopravou z Petržalky dostanem
a) s jednou linkou každých 10 a viac minút na Nivy a Trnavské mýto, kde chodím kupovať elektronické kľúče
b) s piatimi linkami každé 2 minúty do centra mesta a ďalej do piatich lokalít s perspektívnou rozvoja
6. Vyhodnotenie
Odpovedal som jeden až päť krát po a) lebo som hlúpy.
Dôkaz namiesto sľubov.
Uz konecne bud konkretny a povedz mi co chces...
Chces lahky vlak v hlbenom tuneli miesto elektrickovych radial? to akoze cela karlovesska a dubravska radiala pojde pod zem? nie je to tak trochu plytvanie peniazmi?
alebo ako si predstavujes trasovanie toho tvojho BID vlaku mimo petrzalky?
vobec neberes do uvahy sucasne dochadzkove prudy ale vymyslas si kadejake bludy s nivami... je mozne ze cast prudov sa tam prenesie, ale nie vsetky a nie cela BA... Dubravska radiala je plnefunkcna odmysliac si nestastnu molecovu a uplnu preferenciu IAD... ale to nie je vec systemu, to je vec zanedbavania...
To kde si prišiel na také nezmyselné čísla? A čo je to za odborné vyjadrenia? Aký vlak má nosnosť trate? To odporníci z Zsolne tak učia? Vlak je vlak a trať je trať. Takže to, čo si tu neodborne napísal, sú nápravové tlaky?
Vo všeobecnosti sa tu neustále oháňaš požiadavkami na dokladovanie odbornosti všetkých ostatných účastníkov diskusie, sám si však termitológiu vyslovene vymýšľaš.
1) Ani mákladný, ani nákladný vlak nemusí mať 18 t na nápravu. Sú aj nákladné vlaky so 14 t na nápravu.
1) Aj osobné vlaky majú bežne 22,5 tony na nápravu, keďže ich ťahajú také isté lokomotívy ako tie nákladné vlaky. Všade na svete. Aj v plytkom tunelY.
2) Ktorý ľahký osobný vlak vyhovuje tvojmu kritériu?
Tadiaľto cesta nevedie, skús inú definíciu a skúsa sa najprv zamyslieť, až potom tresnúť.
Klikneš v menu na Názory (ak chceš iný deň ako aktuálny, tak si prepíš dátum v adrese) a potom dole na Shooty. Ja som si to síce vygooglil, ale takto je to jednoduchšie.
BN-ky uz nedokazuju nijak zurnalisticky posobit a pomaly budu len preberat spravy od TASR. Ako mozu vydat taky clanok, ked rano vyjadrili vsetci poslanci mestskeho zastupitelstva za SDKU podporu signatarom vyzvy "cas na zmenu". To spravilo aj 18 poslancov zastupitelstva zupy.
Inak to co sa deje v SDKU krasne (ako vzdy) vystihol shooty ? skoda, ze uz na sme nie je.
Pomocka: Cesta napriklad je dopravna stavba. Navrhuje ju autorizovany stavebny inzinier pre stavbu ciest a letisk. Na registraciu v prislusnom registri musi preukazat nalezitu kvalifikaciu a prax. Stavebnu aj dopravnu...
Normu som si pozrel § 1 z. 138/1992 Z. z.: "Tento zákon upravuje postavenie, práva a povinnosti autorizovaných architektov, autorizovaných krajinných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov a ich samospráv a architektov usadených v členskom štáte Európskej únie alebo Európskeho združenia voľného obchodu (ďalej len "členský štát"), ktorí v Slovenskej republike budú poskytovať služby v oblasti architektúry len dočasne ako hosťujúci architekti, ako aj spôsob získavania a straty odbornej spôsobilosti na vedenie uskutočňovania stavieb a na energetickú certifikáciu."
Ďalej netreba ani čítať.
Vidíš tu niekde slovo dopravný inžinier? Ak použijeme gramatický výklad tejto normy, výjde nám, že tento zákon sa vzťahuje na autorizovaných architektov, autorizovaných krajinných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov. Takže prosím iný právny predpis.
Nie je stagnacia ako stagnacia a nie je rozvoj ako rozvoj. Napriklad taka stavebna uzavera je sice docasna stagnacia, ale len preto, aby sa ochranil povodne zamyslany rozvoj. A naopak, mnohe rychlo realizovane projekty nie su rozvojom, ale degradaciou uzemia a mesta.
Tym chcem povedat, ze radsej nech tu elektricku este 5 rokov nemame, ako by sme mali silou-mocou robit nieco, co je site horucou ihlou a co nic neriesi, naopak, to vela veci zhorsi a takyto zly stav tu budeme mat este nadlho.
Naopak, ak by bolo riesenie rozvoja elektricky koncepcne, systemove a naozaj na prospech dopravy a ludi v Bratislave, podporili by sme ju vsetkymi desiatimi...
Re #99385 Emo: Iste, nemam problem pripustit, ze doprava v meste nie je optimalna a ze je miestami na hrane. Ale zaroven tvrdim, ze nemusim ist "s tankom na zajaca". Na riesenie sucasnych a aj strednodobych neoptimalit staci diverzifikacia dopravy v case a mieste. Tym sa dosiahne rovnomerne a dostatocne vytazenie dopravnych prudov.
Ze neveris, ze sa firmy prestahuju je sice tvojim nazorom, na ktory mas nazor, ale pozorovana realita na realitnom trhu s office priestormi potvrdzuje, co som hovoril. A to z jednoducheho dovodu: Dostanu vysiiu kvalitu za rovnaku cenu a plus tzv. dobru adresu. To sa bezne deje. Pokial Bratislava nebude rast v pocte obyvatelov, co sa nepredpoklada v strednodobom vyhlade, su tvoje obavy neopodstatnene a naopak, dovera neopravnena...
Takuto informaciu mam priamo od zdroja a staci sa pozerat na tlac o Bratislave a o tom, co a kde sa presadzuje a netreba vysoku matiku, na to, aby si zratal dve a dve...
Re #99383 VLK: NS MHD je preto NS, ze riesi dopravu v globale, nie len parcialne. Ak to teda vnimas tak, ako si teraz prezentoval, jedna sa o hrube nepochopenie dopravneho planovania.
NS MHD ma riesit hlavne, teda nosne dopravne prudy. Dopravny system, ktory ignoruje dopravne prudy typu Petrzalka (150 tis ludi) a Nivy (admin-biznis centrum) nemoze byt nosnym ani omylom.
Hlavne prudy sa vyriesa NS MHD, tiazove (tie hlavne v ramci ms. casti) elinou a zvysok sa zahusti a doplni busmi. Tak to funguje vsade v normalnom svete. Len u nas chceme byt odlisny a ideme chodit po rukach miesto po nohach, ako ludia...
Elektricka v Karlovke a Dubravke riesi tak 75% dopravy. Dlhe diely a vzdialenejsie casti Dubravky obsluhuju troleje a busy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Pomocka: Cesta napriklad je dopravna stavba. Navrhuje ju autorizovany stavebny inzinier pre stavbu ciest a letisk. Na registraciu v prislusnom registri musi preukazat nalezitu kvalifikaciu a prax. Stavebnu aj dopravnu...