Reakcia na: Marcelllooo #99352:
Ad Re #99263: Zákonná norma, ktorú si uviedol v #96650, hovorí o autorizovaných architektoch a autorizovaných STAVEBNÝCH inžinierov. Ja som sa pýtal a stále sa pýtam na autorizovaných DOPRAVNÝCH inžinierov. Takže sa pýtam znovu: Kto je to "AUTORIZOVANÝ dopravný inžinier"? AUTORIZOVANÝ kým a na čo? Na základe akého predpisu? (prosím číslo predpisu a paragraf).A ku konkrétnym odborníkom:
Dr. Ing. Schlosser, PhD. – máš na mysli Dr. Ing. Petra Schlossera, alebo Prof. Tibora Schlossera, PhD.?
#96511: ing. Dulla - ekonom stavieb
#98768: ing. Dulla ... spochybnil korektnost prave tohoto vykresu
Takže je ekonóm? Alebo architekt či stavebný inžinier, keď spochybňuje korektnosť výkresu?
Ike
"Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia. "
a
Re #99616 Marcelllooo:
"20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."
-nezda sa ti ze si protirecis?
a povedz mi ake dopravne prudy riesi ten NDS? to vsetky skoly budu na Nivach? vsetky pracovne prilezitosti budu na nivach?...
ja narazam na to ze tvrdis ze elektricka je nerentabilna ale vlak ano, pritom vzdialenost zastavanych ploch v petrzalke je v oboch pripadoch totozna... nejde mi to do hlavy, ale prepac, asi mi v IQ Teste naroda nevyslo 135 ako tebe.
dokonca si protirecis v jednom prispevku
AD "Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu." - ved to posudzuje technicko-ekonomicka studia a nie ty...
a este... pre elinu je to malo atraktivne ale pre tvoj vlak je to uzasne atraktivne?
z teba musia mat radast ti najomnici, vyzeras byt riadny spekulant