Reakcia na: mku81 #230287:
Nie sú podstatné absolútne hodnoty uvedených čísiel, ale zmenilo sa zásadne smerovanie medzi zdrojmi a cieľmi ? Pribudli v Petržalke, Karlovke, Kútikoch, Záluhách a Dúbravke pracovné príležitosti - no nepribudli, takže obyvatelia furt odchádzajú. No ale v Starom Meste, Novom Meste, Nivách pracovné príležitosti pribudli napriek tomu že ich tam bol akože "prebytok". Takže trend nutnosti presunov za prácou ktorý bol sa vôbec nezmenil. Samozrejme tento fakt (graficky vyjadrený v predmetnom obrázku) nesúvisí s Filiálkou priamo, ukazuje len že rozvoj Bratislavy je aj z hľadiska zhoršujúcej sa dopravy a životného prostredia nie dobrý.
BigMac
O produktoch Pomocnej školy železničnej?
O produktoch Pomocnej školy cestno - dopravnej?
O mantákoch, ktorí síce zaviedli termíny ako špička hodinová, špička 3-hodinová, hyperšpička, ale zato v praxi nie sú schopní spočítať ani vyprázdňovacie časy trojramennej križovatky?
Alebo o mantákoch, ktorí síce vedia namaľovať grafikon práce stanice, ale zato nevedia spočítať obsadenosť koľají a priepustnosť trate?
Ani sa nedivím, keď tam majú (mali) pána profesora, ktorý bol schopný na prednáške zahlásiť "...trolejbus spiatočku nemá, pretože to z jeho fyzikálneho princípu nie je možné..."
A tiež bol dopravný inžinier...
O týchto si písal a mal ich na mysli?