Neviem ci to tu citaju aj trolejbusovi grafikonisti, ale existuje nejaky osobitny dovod na pomerne skore ukoncenie prevadzky 209? Posledny spoj je hore pri NOU uz pred 23:00, co mi nepride uplne primerane - je pravda ze kilometricky to neni az tak daleko od Magurskej, ale je to v pomerne prudkom kopci a su tam aj bytovky (ja by som tam rad videl aj nocak). Myslim ze spoj este o pol hodinu (ak uz nie hodinu) neskor by sa hodil.
akela
Nie sú podstatné absolútne hodnoty uvedených čísiel, ale zmenilo sa zásadne smerovanie medzi zdrojmi a cieľmi ? Pribudli v Petržalke, Karlovke, Kútikoch, Záluhách a Dúbravke pracovné príležitosti - no nepribudli, takže obyvatelia furt odchádzajú. No ale v Starom Meste, Novom Meste, Nivách pracovné príležitosti pribudli napriek tomu že ich tam bol akože "prebytok". Takže trend nutnosti presunov za prácou ktorý bol sa vôbec nezmenil. Samozrejme tento fakt (graficky vyjadrený v predmetnom obrázku) nesúvisí s Filiálkou priamo, ukazuje len že rozvoj Bratislavy je aj z hľadiska zhoršujúcej sa dopravy a životného prostredia nie dobrý.