Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kandidátmi na šéfa DPB ktorí postúpili na vypočutie sú Stanislav Brečka, Igor Lovacký, Vladimír Rafaj, Martin Rybanský a Ivan Sokáč. Verejné vypočutie bude v pondelok 10.6. od 13:00.
https://bratislava.sk/sk/sprava/verejnost-uz-moze-pripomienkovat-prve-mena-uchadzacov-o-sefov-mestskych-podnikov?fbclid=IwAR0-ZwPKWPyfL07e8W53PUQ-tHhG4XvwxyAjq-qkKPf4K0bsmXJ5Ry6Xg2I
Reakcia na: trolejbus6207 #230315:
To je tak, keď projekt schvaľuje niekto, kto má práve prestávku v pití borovičky.
Reakcia na: S499.1023 #230312:
Ak sa nemýlim, bolo to postavené podľa projektu, k tomu, kto taký paškvil schválil, sa radšej nevyjadrujem, lebo za taký počin by som tu už asi nenapísal vôbec nič...
Reakcia na: Andy #230311:
+ Jezo #230313 - Myslel som presne na tento prototyp, preto tá poznámka, keby sa DPB vydal cestou DPMŽ, ja by som bol nekonečne spokojný 😂
Reakcia na: trolejbus6207 #230304:
Tak dufam, ze toto si niektori ani otvarat nebudu. Ked si spomeniem ako hrbace strasidelne na niekoho posobili, tak pri pohlade na tuto obludu s piatimi hrbmi ich uz asi definitivne klepne....
Reakcia na: trolejbus6207 #230309:
Premiestnenie stĺpa na Mliekárenskej má už vo svojom programe aj BW. Škoda, že im to nehodili na hlavu rovno pri preberaní diela vysokej technickej kvality a úrovne.
Reakcia na: trolejbus6207 #230310:
Prečo? Však nákup presne takých vozidiel je vo volebnom programe primátora, ktorý vyhral voľby.
Reakcia na: marek1978 #230307:
V našich zemepisných šírkach je to akurát mokrý sen 😂
Reakcia na: si #230308:
To by nemal byť problém, už tu raz Laminátka spomínal, že prejazdovú stopu to má rovnakú ako štandartný kĺb a možno by kvôli nemu konečne preložili ten stĺp na Mliekárenskej tak, aby tam nemuseli 31Tr nadchádzať "špeciálnym" spôsobom... 🙂
Reakcia na: marek1978 #230307:
jj, to by si zrejme vodic uzil, hlavne take odbecenie z prievozskej na mileticovu 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #230304:
krasa. Otestovat ho na L201 by nebolo na skodu.
Reakcia na: krato85 #230305:
A prečo ma byt dnes 28 stupňov Celzia ?
Zdravím. Vie niekto prečo na Dúbravskej ceste boli vyznačené cez víkend BUS zastávky?
Reakcia na: akela #230301:
No tu si teraz ukázal naozaj svoju neodbornosť.

Uznávam, že keby sa zmenili frekvencie, ale vzťahy v O/D matici nie, tak by si mal sčasti pravdu. Problém je, že taký svet je úplne utopistický.

Oproti roku 2000 máme
- dokončený diaľničný prieťah D1-D2,
- postavené dva nové mosty,
- postavenú električkovú trať,
- kompletný development východnej časti Bratislavy (Palace, Lakeside, Polus, Millenium 1/2, Trnavská cesta, Avion, Tesco) - to všetko sú lokality ponúkajúce pracovné miesta, ktoré neboli,
- kompletný development severnej časti Petržalky (Digital Park, Aupar, Tatracentrum, Einsteinova), predtým tam bola holá tráva
- Výstavbu v Petržalke, najmä na juhu,
- Výstavbu vo Vrakuni,
- Výstavbu v širšom centre (City Park Ružinov, Panorama City, Apollo BC, BCB, Forum, etc.)
- Výstavbu na Záhorí (Dúbravka, Bory, Devínska Nová Ves, Volkswagen, Záhorská)
- Suburbanizácia celého okolia Bratislavy, predovšetkým Pezinsko-Senecko-Šamorínsky priestor,
- Výstavba na kolibe,

a to nehovorím o zmene demografického (Husákové deti majú deti) a dopravného správania (obsadenosť 1,2 človeka na 1 auto oproti 3 + modal split z 40:60 na 27: 73).

Sorry, ale ak by sme dali do O/D matice parametre a porovnali roky 2000 a 2019, nezostane kameň na kameni.
Reakcia na: mku81 #230287:

Nie sú podstatné absolútne hodnoty uvedených čísiel, ale zmenilo sa zásadne smerovanie medzi zdrojmi a cieľmi ? Pribudli v Petržalke, Karlovke, Kútikoch, Záluhách a Dúbravke pracovné príležitosti - no nepribudli, takže obyvatelia furt odchádzajú. No ale v Starom Meste, Novom Meste, Nivách pracovné príležitosti pribudli napriek tomu že ich tam bol akože "prebytok". Takže trend nutnosti presunov za prácou ktorý bol sa vôbec nezmenil. Samozrejme tento fakt (graficky vyjadrený v predmetnom obrázku) nesúvisí s Filiálkou priamo, ukazuje len že rozvoj Bratislavy je aj z hľadiska zhoršujúcej sa dopravy a životného prostredia nie dobrý.
Reakcia na: Peter6607 #230296:
Šotodôvody treba zatrhnúť a šotoušov nakopať. Špeciálne na požiadanie logického úsudku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.