Všetko môžu, aj 14 a 15 Tr. Teda možno si vydali nejaké interné nariadenie v rámci DPB. Akurát jaspers (ktorý dohliada na čerpanie EU fondov) sa pýta, máme 120 nových tbusov, koľko z toho je výprava a ak by sa nedokázala zabezpečiť, tak aká je správkovosť v DPB a všeobecne fungovanie.
Máš novú mantru? Šoto miesto kubáčkovcov? Si dostal predpísané nové lieky? Si predstav, že tí ľudia sa v žiadnych miestach cieľovej dopravy nehormadia lae zasa sa vracajú aj späť, takže z princípu všetky miest generujú rovnakú zdrojovú aj cieľovú dopravu.
Tak tomu sa povie dať si vlastenca, alebo inak streliť si gól do vlastnej bránky. Tak to sa Ti to šoto podarilo.
Keďže Ti tá Filiálka ide hore krkom, tak po prvé by som rád vedel či k mantre o „rozbíjaní prestupov“ máš nejaké relevantné údaje o tom aký je podiel cestujúcich prichádzajúcich vlakom do Bratislavy s cieľom pokračovania povedzme do Brna, Prahy resp. do Viedne, prípadne do Budapešti. Myslím si že v pomere k cestujúcim, ktorí prichádzajú do práce v rannej špičkovej trojhodine (čo je všeobecne odborne akceptované kritérium pre posudzovanie dopravných stavieb), je to nula, nula, prd. Takže na tomto kritériu postaviť tvrdenie o nevyhnutnosti zohľadniť pri „zlej“ Filiálke rozbíjanie prestupov, prestupy na jednej hrane je mierne povedané schizofrenické, pokiaľ nemáš v talóne nejaké relevantné údaje t.j. reálne zistené počty cestujúcich.
No a čo sa týka excentrickej polohy tej zlej Filiálky skús sa pozrieť na polohu Filiálky vo vzťahu k zdrojom a cieľom o ktorých síce hovoríš ale asi šoto im rozumieš. Cieľom ciest v Bratislave sú už dlhodobo okresy Bratislava I, Bratislava III a čiastočne aj Bratislava II. Okresy Bratislava IV a Bratislava V sú dlhodobo len zdrojom ciest a bohužiaľ tento nepriaznivý pomer sa vplyvom zahusťovania výstavbou obytných celkov ešte zhoršuje (hlavne Bratislava V - Petržalka). Na mapke je to graficky znázornené, aj keď uvádzané čísla sú staršieho dáta. Po začatí masívnej dourbanizácie (JaT, Penta a i.) v lokalite Mlynské Nivy sa záujem o cieľovú dopravu určite ešte bude zväčšovať. Schéma je trochu skreslená (spôsobené kresbou koľajiska Filiálky), ale je z nej evidentne zrejmé, že Filiálka má neodškriepiteľne výhodnejšiu polohu k cieľom dochádzky. Hlavná stanica je na severnom okraji intenzívne urbanizovaného územia a od nej na sever je už zástavba generujúca len zdrojovú dopravu. Takže asi tak.
Bolo by na case, je uplne zverstvo vypravovat vysokopodlazne crepy v case ked mame desiatky NP vozidiel vo vozovni.
Ak potrebuju 14Tr/15Tr nabehavat kilometre, nech sa to deje v spicke niekde kde dalsi (NP) spoj ide o par minut, alebo nech si DPB zavedie historicku linku.
Preukaz TZP neopravnuje cestovat zadarmo, teda sa nim ani nepreukazuje. Na bezplatnu prepravu je potrebny specialny predplatny listok (so zlavou 100%). Pri zabudnutom predplatnom listku sa da dodatocne preukazat tymto listkom.
S preukazom TZP sa daju iba vyuzivat polovicne listky, avsak ked ho clovek zabudne a cestuje s polovicnym listkom, tak plati beznu pokutu.
Len pre zaujímavosť: dnes v stanici Bratislava Petržalka bola na večer k zhliadnutiu 10 vozová súprava legendárneho Rheingold Expresu, ktorý prišiel až z nemeckého Dortmundu aj s panoramatickým vozňom......
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Štúdia kam sa najviac cestuje za prácou je už pár rokov známa.