To by nemal byť problém, už tu raz Laminátka spomínal, že prejazdovú stopu to má rovnakú ako štandartný kĺb a možno by kvôli nemu konečne preložili ten stĺp na Mliekárenskej tak, aby tam nemuseli 31Tr nadchádzať "špeciálnym" spôsobom...
Uznávam, že keby sa zmenili frekvencie, ale vzťahy v O/D matici nie, tak by si mal sčasti pravdu. Problém je, že taký svet je úplne utopistický.
Oproti roku 2000 máme
- dokončený diaľničný prieťah D1-D2,
- postavené dva nové mosty,
- postavenú električkovú trať,
- kompletný development východnej časti Bratislavy (Palace, Lakeside, Polus, Millenium 1/2, Trnavská cesta, Avion, Tesco) - to všetko sú lokality ponúkajúce pracovné miesta, ktoré neboli,
- kompletný development severnej časti Petržalky (Digital Park, Aupar, Tatracentrum, Einsteinova), predtým tam bola holá tráva
- Výstavbu v Petržalke, najmä na juhu,
- Výstavbu vo Vrakuni,
- Výstavbu v širšom centre (City Park Ružinov, Panorama City, Apollo BC, BCB, Forum, etc.)
- Výstavbu na Záhorí (Dúbravka, Bory, Devínska Nová Ves, Volkswagen, Záhorská)
- Suburbanizácia celého okolia Bratislavy, predovšetkým Pezinsko-Senecko-Šamorínsky priestor,
- Výstavba na kolibe,
a to nehovorím o zmene demografického (Husákové deti majú deti) a dopravného správania (obsadenosť 1,2 človeka na 1 auto oproti 3 + modal split z 40:60 na 27: 73).
Sorry, ale ak by sme dali do O/D matice parametre a porovnali roky 2000 a 2019, nezostane kameň na kameni.
Nie sú podstatné absolútne hodnoty uvedených čísiel, ale zmenilo sa zásadne smerovanie medzi zdrojmi a cieľmi ? Pribudli v Petržalke, Karlovke, Kútikoch, Záluhách a Dúbravke pracovné príležitosti - no nepribudli, takže obyvatelia furt odchádzajú. No ale v Starom Meste, Novom Meste, Nivách pracovné príležitosti pribudli napriek tomu že ich tam bol akože "prebytok". Takže trend nutnosti presunov za prácou ktorý bol sa vôbec nezmenil. Samozrejme tento fakt (graficky vyjadrený v predmetnom obrázku) nesúvisí s Filiálkou priamo, ukazuje len že rozvoj Bratislavy je aj z hľadiska zhoršujúcej sa dopravy a životného prostredia nie dobrý.
O akom dopravnom inžinierstve tu píšeš?
O produktoch Pomocnej školy železničnej?
O produktoch Pomocnej školy cestno - dopravnej?
O mantákoch, ktorí síce zaviedli termíny ako špička hodinová, špička 3-hodinová, hyperšpička, ale zato v praxi nie sú schopní spočítať ani vyprázdňovacie časy trojramennej križovatky?
Alebo o mantákoch, ktorí síce vedia namaľovať grafikon práce stanice, ale zato nevedia spočítať obsadenosť koľají a priepustnosť trate?
Ani sa nedivím, keď tam majú (mali) pána profesora, ktorý bol schopný na prednáške zahlásiť "...trolejbus spiatočku nemá, pretože to z jeho fyzikálneho princípu nie je možné..."
A tiež bol dopravný inžinier...
14/15 Tr nepotrebujú nabiehať kilometre. Jazdia iba zo šotodôvodov, práve preto na tú linku chodia aj Karosy počas napäťovky. Špeciálne na požiadanie šotoušov.
O sebe hovoríš? Dopravné-inžinierstvo? Riadiaci kontrolór? Jediné, v čom ťa môžem ukľudniť je istota, že nikdy nenastúpiš do vlaku, "ktorý budem" - ja som totiž nikdy nebol žiaden vlak. Ani riadiaceho kontrolóra som sa nikdy nedržal.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon